Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

kerst

• Auteur

Jezus, Jozef en Maria, wat een mail-ramp! Ik ben gewoon een paar dagen geamputeerd geweest van mijn zo geliefde Internet! Kreeg wel mail binnen maar kon onmogelijk verzenden. Nou ben ik van het type; effe wachten, gaat vanzelf wel over (heeft me ook al eens een relatie gekost, haha!) maar het werdt alleen maar erger!
    Zojuist dan toch maar de Chello wegenwacht gebelt en ja hoor, het lag gewoon aan mijn instellingen. Fliep/flap/floepe en hij doet het weer!
    Goed, waar zijn we gebleven? Zondag sprookjeswonderland is volgens de weergoden geen goeie optie, regen, hard en veel. Maar, morgen schijnt het zonnetje! Weet niet wat jullie doen, maar de Fam Reijmer gaat 2 uur rijden voor een Sprookjesbos. Ik heb Maurice wel gruwelijk moeten overtuigen maar ach, na zoveel dagen thuis en vrij, wat maakt het dan nog uit? Het enige wat ik dan wel wil is weer garantie, anders daalt mijn humeur beneden alle peil. Dus, misschien tot morgen? Handig om via de mail even wat mob nummers uit te wisselen?
    Oja, mits mijn kinderen geen roet in eht eten gaan gooien. Noah heeft maandag op dinsdag een Pseudo Kroep aanval gehad en, de nacht daarna hebben ze beide gruwelijk liggen blaffen en woensdag zat ik met beide aan de antibiotica, lang leven de feestdagen. 40 graden koorts, hatsiekiedee! Maa, inmiddels gaat het wel weer, al is de eetlust nog niet optimaal. Die van ons daarentegen wel en dus zitten alle broeksbanden weer STRAK!!! O, ik had echt voor een weeshuis lekers in huis gehaald. Ze maken die karretjes tegenwoordig ook zo ruim, het is dan net of er niks in lift dus hups, nog maar wat meer inladen. Ik hoef voorlopig geen boodschappen meer te doen, da's een voordeel. Ik heb gister zelfs het restant varkenshaasje aan de kat moeten geven, is dat wat? Maurice suste me dat het voor het beestje ook kerst is, haha, ja, die heeft zitten likkerbaarden!
    Straks naar Opa en Oma alwaar de andere 2 traditiegetrouw ook aanwezig zullen zijn, 2 vliegen in een kerst, handig toch?
    Gister van Maurice een prachtige zilveren ring gekregen, wat een verrassing! Het was zelfs zo erg dat ik gezien zijn werksituatie vreesde dat hij gewoon echt geen tijd en aandacht zou hebben om ook maar aan cadeautjes te denken. Ik had hem (en mezelf, hih) helemaal ingedekt; preventief had ik al wat voor mezelf gekocht!!! Mocht het inderdaad zo lopen als ik vreesde zou ik de beproefde tactiek van vorig jaar gewoon toepassen en doodleuk mijn eigen pakje ond de boom schuiven en heel blij open maken. Maar dat was niet nodig dus. Nou, dat was dan een presentje aan mezelf die op moment X opeens volledig meedraait in mijn leven. Huh? nieuw? Welnee, die heb ik al zo lang!!!!! Wat ben ik toch verdorven!
    Eva, wast geweldig die kerststal van Pleymobile, ik lag in een kreukel! Jammer van je keerstpak, maar jou kennende hangt er vast nog wel iets in de kast wat het prima doet voor de gelegenheid?
    Fijn dat je een deel van het lek boven hebt met Dette, doe er je voordeel mee!
    Sterkte voor HEnk.
    Ellen; staat de boom nog bij Oma B?
    Trudy' Pluisje al onder het mes geweest? Sterkte met je dwarse kids, hihi, als die roze wolk nog eens langs drijft, spring er gelijk op zou ik zeggen!!!!
    Verder effe niks.
    Toedels,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct