Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

truffels

• Auteur

Holy macarony

Alles in orde dames?
    Henk weer ietsje hersteld? Prettig dubbele kadoos Sjak! Goed gedaan zou ik zeggen.
    Hier is alles oké. Eerste dag naar de polder in het noorden, naar schoonouders, brunchen zeg maar, dus rond twee uur weer richting huis, toeristische route ivm slaapje van de kinders, Lammertschaag, opperdoes enzovoort weer eens gezien, wel leuke dorpjes moet ik zeggen met hele leuke huizen….., maar zoooo afgelegen.
    Vandaag pas na vieren richting broer om te gourmetten, ze hebben lang geslapen, gistermiddag ietsje tekort, en vanmorgen weer om kwart over zes wakker, zucht, dus nu deze middag lang geslapen, maar dan hebben we voor de avond wat speling. Dus om half acht weer richting huis en om half negen lagen ze in bed. Was erg gezellig en ik ben kapot. Ze waren vanmorgen volslagen van God los, Emilia was denk ik oververmoeid, ze ging op haar rug liggen armen en benen wijd en krijsen, niet te geloven. Ze kreeg haar zin niet. Maar goed, het is zonder schrammen en bulten of blauwe plekken toch nog goed gekomen…..
    Wij gaan zondag naar Enkhuizen bij goed weer, wanneer het toch regent gaan we de andere kant op, richting Kidzcity. Zaterdag is voor ons geen optie, dan kan mijn broer niet. Maar laat dat jullie niet weerhouden meiden, morgen is het waarschijnlijk nog knap weer dus gaan met die banaan.
    Heb inmiddels drie truffels weg gewerkt, lekker zoet, goed voor de darmcandida :-)).
    De computerkamer is verhuisd naar de zolderkamer, dus we hebben een extra kinderkamer, nou ja, bijna, hij moet nog van restanten ontdaan en dan behangen enzo, maar nu gaat het echt de goede kant op. Héhé, het werd tijd.
    Nu even Will en Grace, doei

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct