Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

uitje

• Auteur

Het Enkhuizen tripje is hier effe in het water gevallen. Moeders werd vanmorgen wakker met een niet te ontkennen misselijkheid en het enige dat hielp was: niet bewegen! En zo heb ik de halve dag gesleten in de horizontale positie en toen mezelf maar in de kleren gehesen, het gaat nu wel hoor al hou ik het voor vandaag alleen maar bij fruit, ik kan geen vetttigheid meer zien! (nou, dan heb ik het erg te pakken, normaliter doe ik dit soort uitspraken niet!!!!)
    Het feesie met de Opa's en Oma's is naar verluid de laatste keer geweest wat Maurice betreft. Ik heb me wel geamuseerd hoor, maar hij doet dit al voor de 20ste keer op deze manier en is het behoorlijk zat! (de relatie met zijn vader is niet bepaald "warm" te noemen…). Volgend jaar heeft ie bedacht vluchten we het land uit waarop ik spontaan "Disney" riep. Afhankelijk van hoe de ontwikkelingen zich op zakelijk gebied voltrekken vind ik het een goeie optie. Kinderen 4 jaar, dus die snappen dan tenminste ook wat ze daar meemaken en het is daar natuurlijk op en top kersemus, lijkt me echt super. Ben wel wat bleekjes om de neus van de prijzen, pffffffft!!!! Afijn, dat zien we dan wel weer.
    Was wel sneu, we hebben de jongens uit bed gepunnikt om 02.00 uur om ze mee naar huis te nemen. En waar ik altijd weer bang voor ben gebeurde net als altijd weer niet. Hoe veel ze ook kletsen onderweg, je mikt ze in hun eigen bedje, ploep, ze slapen!
    Maargoed, als ik uit mijn slaap word gehaald ben ik ook niet blij denk ik dan maar dus die acties beperk ik tot grote uitzondering.
    En meer nieuws is er niet.

Arme Noa! Die vingertje zijn zo piep klein, dat zo'n incident goed afloopt is bijna niet te geloven he? Mijn Noah heeft het ook al meegemaakt. Hier willen ze altijd zelf de deur van de auto dich gooien en Sem was iets sneller dan Noah in de gaten had. We gaan het allemaal wel mee maken vrees is, bah.
    EN dan die arme Juul. Paracetamolraketten doen wonderen hoor! Likkie vaseline er aan en je schiet ze er zo in, haha! Noah is gelukkig sinds vanmorgen koortsvrij maar ondanks de koorts toch altijd vrolijk. Is soms ook best verwarrend, het lijkt dan al snel goed te gaan.

Nou, dat was ie weer.
    Toedeloe,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct