Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

geduld???

• Auteur

kijk eens op: http://www.normalemensenhebbengeduldwaaromiknuniet.nl
    Zou dat bestaan??
    Sjak, is het zo erg dat je je niet meer kunt uiten :-))?
    Hier was het eerst Emilia die alleen door mij geholpen wilde worden, nu begint Jonathan ook al, en het is bij beiden krijsen wanneer het niet lukt, tenslotte ben ik maar één mens, (gelukkig maar volgens mij), vind het sneu voor Richard, maar het schijnt toch echt een fase te zijn.
    En nu al zelf bepalen dat die leuke suede laarsjes niet aan mogen maar de blauwe schoenen wel (onder een zwarte broek bwaahh).
    Wij zijn zondag dus naar Ballorig geweest, erg leuk maar druk, niet te geloven! Wat een herrie, Emilia gaat dus gewoon op de grotere klauterdingen, Jo ook overigens, maar Emilia is echt niet bang. Wel eng trouwens, moest dus zelf ook, maar wel geinig. Het grote springkussen van meer dan 100 vierkante meter was ook leuk voor ze, zij sprong me een partij in het rond, tussen de grote kinderen, maakte haar niets uit.
    Daarna eten bij MacDonald, en toen naar huis en naar bed.
    Nu ga ik me gereed maken voor mijn werk.
    Gegroet en sterkte in de strijd…..

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct