Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

www.heeeeeeeeelp.nl :-)

• Auteur

Aaaarch, tis maar goed dat ze vooral ook erg lief zijn 🙂
    Jemig, springkussens en zo, ondernemende kids! Wauwie! Klinkt leuk overigens, webadresje? Tell me more?

Zucht, vannacht weer een geweldige vent in mijn bed maar ik bij d ekids, zucht. Ging eigenlijk heel goed totdat Michaelom 01.00 wakker schrok en zo maar hartverscheurend lag te schreeuwen… Jawel, piemelpijn. En die huisarst maar op vankantie zijn grrrr… KA ook, maar ja, kinderen he dus die volgen de schoolvakanties. Snap het best maar vanuit mama-perspectief wil ik dat mijn kind NU van zijn pijn verlost wordt…. Zucht…

Wel sneu, heb de brabantse oom en tante met twee nichtjes die vanochtend langs zoudenkomen, op weg naar de verjaardag van weer een ander neefje, maar afgebeld. Als ze al zo moe zijn, en dan al dat feestdagen gedoe, hoe meer rust in de tent hoe beter? Maar wel jammer. Aan de andere kant, eerst oudejaarsnacht overleven en dan zien we wel weer verder, hoeveel zin heeft het hardnekkig tegen de stroom op te willen roeien om daarna zelf uitgeput in te storten…? Bah :-))

Cis, Eva, waar zijn jullie? Angelina ook al stil?? Oliebollen aan het bakken? Geloof ik helemaal niks van! :-)) Ai krijg ineens een visioen van heeeel veeeel appelbeignets, mjammie….??!

Toedels, Ellen 🙂

PS: wau, Angelina, hoe heb jij de dames zo gedrild dat ze
    a. mét een kwast
    b. óp het papier
    c. = niet op elkaar????
    d. te schílderen, i.p.v. te eten, gooien, kliederen en kwallen zoals volgens M&J veelal de bedoeling is hihi!
    Kom gerust eens langs om mijn kids te instrueren hihi!?! Knap!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct