Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

;-)

• Auteur

hoi,

tja ehhhh Julia heeft wel op Noa zitten schilderen hoor met zwarte verf nogwel, maar goed toen waren ze al 3kwartier aan het verven geweest en was het dus duidelijk over en wat ga je dan van verveling doen,….juist ja.
    Maar eigenlijk ging het best goed, even voordoen dat je eerst je kwast in het bakje met water moet doen en dan pas op het verfrondje,…..oke oke aan het eind waren alle kleurtjes zwart maar onder de kraan dus snel weer de kleur die het moest zijn,….toch raad ik het iedereen aan want het is wel ergggggg leuk en die mooie kunstwerkjes hang je dan weer op.
    tuurlijk ben ik ook even huiverig geweest ofdat het bakje met water wel bleef staan maar nee alles ging goed, jippie ze worden ouder ;-).

gisteren een hele rondrit door noord-holland gemaakt Ed die moest nog het één en ander afgeven bij een aantal brandweerkorpsen,…de meiden op de terugweg een cadeautje laten uitzoeken bij de Toys r us omdat ze toch maar een hele dag in de auto lief zijn geweest (het is een kassa geworden met lopende band en boodschappenmandje).

en oliebollen bakken nee hoor ik koop ze wel, maar ik waag me wel aan de appelflappen, alles is in huis dus bakken maar hahaha, morgen zijn we er niet dan zijn we bij de beide opa's en oma's alvast in het kader van "nieuwjaar wensen" we wilden eerst de 1e gaan maar ik neem aan dat ze dit jaar wel wakker worden van de knallen en om dan om 9uur bepakt en bezakt te vertrekken lijkt me niet zo'n goed idee, eigenlijk worden de dames de laatste tijd vaak wakker in de nacht, Julia riep vannacht "nee Noa niet doen" oeps hoezo je dag verwerken en Julia kan dan zoooooooooooo zielig huilen dat je er akelig van wordt dus je moet je bed wel uit, anders houdt het namelijk niet op.

die arme Michael er is nu toch wel lang genoeg aangekeken hoe het ging,….jammer dat je HA en de KA er niet zijn, kus voor hem hoor.

trudy leuk he die ballenbakken en klimdingen, van mij mogen zie niet zo hoog klimmen maar ja ik ben gewoon een tut in dat soort dingen haha en ach we komen er niet zo vaak eigenlijk.

zo weer genoeg stof opgeschreven, fijne dag allemaal, doeg Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct