Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vario

• Auteur

Trage reactie, maar ik ben aan eensoort winterslaapje begonnen, hihi.
    Angelina; geweldig leuke foto's! Inderdaad, ook mijn mond viel open van verbazing dat die 2 zo keurig zaten te spelen. vrees dat jongens toch iets anders in elkaar zitten!!!
    En de pannekoek scene, kijk, die begrijp ik weer, HEEL HERKENBAAR!!!!
    Leuk, en blijf vooral foto's sturen, errug leuk om te zien allemaal!
    Arma Michael! Z'n slurfie wilmaar niet beter worden he? Ik snap ook wel dat er nu ala minute niet iemand komt opdraven, maar balen is het wel! Grijpt ie er zelf naar? Ja, moet haast wel anders weet jij het toch ook niet? Dom, dom, dom…ex-blond…tja…
    Gisteravond knalde er hier ook een Mortier granaat of zoiets uit elkaar. De jognens schrokken zich rot en zeiden dat de vuilniswagen nu wel erg veel herrie maakte!!! Laten ze dat maar even denken, hihi. We hebben een poosje geleden naar een vluilniswagen staan kijken die glasbakken aan het legen was, vandaar. Nou, zaterdag was ik dus ziek en zondag waren de weergoden niet lekker want het kwam hier in het westen met bakken tegelijk naar beneden. We zijn toen lekker gaan zwemmen in een bad wat we nog niet kende maar iemand ons had aangeraden. Lekker overzichterlijk voor de jongens, en mijn anti-waterhelden waren helemaal in hun element. Zo erg zelfs dat Noah op een gegeven moment helemaal gelukkig was dat ie kon drijven!!! Knap he? Ntuurlijk met vleugels aan, maar als hij anders in de gaten kreeg dat ie niet al zijn ledematen om z'n moeder had geklemd sloeg de blinde paniek toe! Een hele overwinning dus! Gister dierentuin en vanmorgen waren ze dus niet wakker te hijen!!! 08.45 gingen de luiken pas open, haha, bekaf waren ze!
    En wat heb ik nog meer te zwammen? Oja, hun mooie Eager Beaver jasjes hebben de 1e wasbeurt niet goed doorstaan! Heel de print laat los en dat voor EB, da's niet zo mooi. Bijenkorf gebeld en die geven zonder blikken of blozen geld terug, maar, nemen ook de jasjes in. Tja, da's effe lastig. Laat ik nou leuke stoere Mexx jasjes in de juiste maat in de SALE hangen??? (onthou dat woord even, heb ik nog een verhaal over)
    Beige en antraciet,met bontkraag, print op de rug en een net wat langer model. wacht,ik maar even een foto, wel zo handig, haha!
    SALE dus. De jognens zijn opeens helemaal in to letters. Herkennen verbazingwekkend veel en weten al hoe hun naam geschreven moet worden. Nou hangt natuurlijk de hele stad vol met uitverkoop posters en dan m.n. de SALE is helemaal het einde. op iedere poster sprinten ze als debielen af en zeggen dan "kijk, de SSSSSSSSSSS van Sem"!!!!!
    Noah, mama, papa, Els en Joke, ze weten het precies. In sprongetjes gedacht, ze hebben recentelijk de polstok gebruikt! Sjonge, wat praten ze geweldig, wat weten ze veel en snappen ze alles. Nou hebben we een kerstman staan die zingt, alleen is dat Engels. Nou, bijna kunnen ze het meezingen hoor! Natuulijk is het zwaar genieten, maar ook wel eens zwaar balen, en dan val ik jullie gewoon ook even lastig. (was dat niet vrij recent???? 🙂 )
    En Trudy, ja, het was inderdaad zo erg dat enige toelichting het forum maar zou vervuilen, haha! Mijn frustratie kwam zo toch ook wel duidelijk genoeg tot uiting???? 🙂 🙂 🙂
    Wij hebben hier in de zeer nabije omgeving ook een indoor speeltuin en daar kom ik zo'n 2-3x per week! Zalig vinden ze het, kunnen veilig hun energie kwijt en sprikeng en klauteren ook dat het een lieve lust is!
    Mijn commerciele man heeft een prachtige deal met de eigenaar gesloten. Hij mag trainen bij Maurice op de zaak en mijn jongens mogen gratis daar spelen (normaliter 5, per kind en 1,75 per volwassenen). Kijk, dan ga je nog eens voor een uurtje of zo. Daarbij is het klein, overzichterlijk en vooral SUPER SCHOON!!! Wij komen er graag, dat mag duidelijk zijn.
    Oliebollen? Ik ben mijn schoonvader voor, heb net een tas vol lekkere vettigheid gekocht. Die keien die ik anders vanmijn schoonfamilie in de maag gesplitst krijg kan ik nu beleefd van de hand wijzen, hihi!
    Die zijniet eens in een cijfer uit te drukken. "en lekker dat ze dit jaar weer zijn"! Ik hoef mezelf nu uit beleeftheid niet meer te verlochenen, pffft.

Zo hoor je niks, en zo wird je moe vanhet lezsen.
    Zorrie.

Baai,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct