Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

12 uur

• Auteur

Wat een pech met die jassen! Maar wie weet, als het erg koud wordt zullen ze wel moeten, toch?
    Ik laat ze gewoon in bed liggen slapen, wanneer ze wel wakker worden kan ik ze alsnog naar beneden halen om vuurwerk te kijken. Ik heb ze vanmorgen in de deuropening naar wat vuurwerk laten kijken/luisteren van wat buurjongens, zodat ze al wat konden wennen. Hoewel….., niet te vergelijken met vanavond natuurlijk hoewel dat een constante knalpartij wordt. Merk wel dat pluisje er niets aan vindt, ze gaat steeds blazen dus die moet ik scherp in de gaten houden vanavond, en de deuren ook natuurlijk. Als schoonpa naar buiten gaat om te roken zal ik haar hoogstpersoonlijk in haar nekvel vatten. Je moet er niet aan denken.
    Emilia begint echt een terror te worden, ze willen tegenwoordig met de kinderstoel bij het raam zitten, naar buiten kijken, maar haar stoel moet in een specifieke stand staan zodat madam goed zicht heeft…., nou en dat weet wat. Mijn hemel, en als je het niet doet blijft ze dus krijsen. Nou, wat mij betreft tot zover en niet verder. Ik schuif haar een beetje heen en weer en dan is het over. Uiteindelijk kiest ze toch eieren voor haar geld, meestal dan.
    Nu dames, een prettige jaarwisseling en tot volgend jaar, ga even afwassen voor echtgenoot thuiskomt.

groeten van Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct