Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

BOEMberdeboem ;-)

• Auteur

Mexx valt MEGAgroot 🙂 Leuk he uitverkoop! Heb em er deze winter eigenlijk helemaal niet aan overgegeven, behave voor het feestgedoe een mooie, wijduitlopende krijtstreepbroek met enorme omslag voor me, myself & I. Valt errug mee dus?
    Maarreh, niet aan willen???? Heu??? 🙂

Mortieren en zo: joepie, we heben het onder de knie: als je thuis op je billen valt si het Boink, en vurwerk is BOEM. EN Pang. En Fuuuuuuuuut. En dat is buiten, doet geen pijn en er gaat niks stuk. En: bij Mama en/of Marco, en in je bed is het: VEILIG!

En zo zitten ze sinds gisteren giechelend in de kar te lachen dat dreunen a la Bagdad lekker geen pijn doen, naaanananaaanaaaaaa 🙂

Doorslapen? Geen idee, nu gaat het eigenlijk wel, ik las het Drama Van Vorig Jaar terug, en het gaat nu wel heeel veeeeel soepeler?

Doorslapen: nee, dát is echt te hoog gegrepen hier… Ik wil het ook niet bij ze weghouden want dan wordt het weer eng. Kijk maar, merk maar dat er niks gebeurt, dat het ook heel mooi is? En: ik zou ook niet willen dta ze anna tien minuten ineens wakker SCHRIKKEN, want dna heb ik de hele nacht drama, want voor pak 'm beet 04.00 uur is het hier echt nog niet rustig…

Angelina, die schilderactie: ik geloof mij ogen niet als ik het lees! Drie kwartier! Mijn bek valt ooooooooooopen!!! Oooooh, ik wil bij je in de leer c.q. kun jij mijn kids drillen? Ik vrees alleen dat ik twee exemplaren a la Sjak heb;l ook ik vlucht minimaal 3 keer per week naar veilige uitraas- & ravotlocaties, om het uitjebolflippen niet met thuis te laten associeren, dan raakt het eind definitief zoek… En dan shilderen… Ik droom ervan…
    Meer pannekoekencenes alsjeblieft, pleasepleaseplease laat voorál ook merken als het effe iets ninder gaat hihi :-))!! Maarreh, tis je gegund!

Oh, kassafoto's please?
    Klinkt goed en laten doe van mij nou zooo graaaaaaag boodschappen doen, hihi;-)?

En verder heb ik weinig te melden, behalve dat Rust In De Hut Helpt als tegenhanger van buik- en pieliepijn. Gisteren een heerlijke vrolijke dag met weer eens een Kabouterjacht, een vanmorgen vernachelde ochtendmaf wegens Poep In Aantocht (shit happens?) (ja het slaapt nog immer 2 x daags…!), en desondanks zijn ze tóch de vrolijkheid zelve. Blij dat ik de visite had afgebeld; de langskomers van vandaag ook, effe rust is ook effe genieten en dat is OOK belangrijk. Toch?

Oh, wel kwam een oude buuf effe langshoppen, wereldwijf, super met de kids, ze had ze sinds het 'aan' is niet meer gezien, en die viel bijna uit haar schoenen over de verandering van de kids, de ontspanning, de concentratie, de rust die ze hebben gevonden… Dus zij efe mee naar de AH voor de noodzakelijke toast en kaasjes etc., en eenmaal weer buiten staat ze stil, kijkt me aan, en zegt: Oh, meid, TOP! Jackpot! Yes! En helemaal voor jullie! Hé, als anderen die mij en mijn kinderen ook goed kennen, mét eem enorme dosis mensenkennis, zó reageren, daar wordt ik nou zo lekker vrolijk van :-))

Dus, girlies, bij deze, voor jullie, de mannen en de kids: allemaal een vrolijke oudejaarsavond gewenst, een kindvriendelijke jaarwisseling, en een spetterend, gezond, gelukkig en hopelijk aangenaam verassend 2004!

Liefs & toedels,

Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct