Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

heppie nieuwjaar

• Auteur

gelukig nieuwjaar allemaal!!!!!!!
    Ff niet op het forum geweest, ben de afgelopen week voornamelijk bezig geweest met achter mezelf aanhollen zo druk was het. Henk was redelijk opgeknapt eerste kerstdag dus we konden onze planning volgen. Helaas heeft Jonne 's avonds flink wat keren overgegeven. Daarnaast nog de nodige logeerpartijtjes, heel veel huiswerk want straks mag ik examen doen en ik wilde m'n rode muur in de keuken oranje. Dat is ie geworden en inmiddels is ie roze want oranje was nogal saai. Natuurlijk op oudejaarsdag oliebollen gebakken en de ramen gelapt (raar doe ik elk jaar…)
    Kids om 23.40 eruit geplukt. Thijs vond het pas spannend toen ie weer warm in z'n bedje lag.. de held. Maar goed, druk druk druk dus…. dom.
    En nu, goede voornemens. Doen jullie daar aan? Ik ga het komende jaar 15 kilo afvallen, hahahahahahaha
    te beginnen met een bakkie koffie en de restanten oliebollen buiten in de sneeuw gooien voor de vogels
    toedels
    Eva

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct