Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2004….?

• Auteur

Goede Voornemens?

Kids zo gezond & gelukkig als mogelijk houden;
    In goed (!) gezelschap, in een witte jurk naar het gemeentehuis;
    Manlief hebben en vooral ook houden;
    Een huis met een tuintje, en dús;
    Terug naar maat 38, heb hardnekkig ook de oude appelbeignets zitten opvreten;
    Cos, eventueel met juridisch geweld, een hypotheek laten organiseren want ik ben er na anderhalf jaar hélemaal klaar mee!

En wat ervan terechtkomt? Die maar 38 zal lastig worden, de rest moet wel gaan lukken :-))

Kindertaal: wat een volzinnen! Dta scheelt inderdaad een jaar, al moet ik zeggen dat ook M&J met een weliswaar veel beperktere woordenschat & grammaticale vermogens ook ijzersterk uit de hoek kunnen komen. Vernaas me telkens weer! Zal eens wat verzamelen?

Ramen lappen met Oud&Nieuw? Hoe ben je aan die gewoonte gekomen? Wel symbolisch 🙂
    Heeee, wanneer is je examen, en hoe denk je dat het zal gaan? Enne, die roze keukenmuur: Pictures please 🙂

Hier sukkelt het verder door, ben alleen errug brak wegens slaapgebrek wegens pieliepijn, en niet zo'n beetje ook. Dus weer de huisarst gebeld, en ook die vond dit toch wel heel erg worden, al twijfeld ie of het wel (alleen) dat voorhuidje is, maar wachten tot 5 februari (de volgende stadaardcontrole) is toch ect veel te lang. Dus op naar een spoedafspraak bij de Kinderarts, want de gewone zitten vol tot en met Mei. Alleen kun je dat als ouder zelf niet regelen, zit té vol, dus weer de huisarts gebeld met de vraag of hij het WKZ wil bellen voor een afspraak met haar etc., maar nog niks gehoord…

Ik verwacht ook niet maandag al terecht te kunnen; hij verrekt wel van de pijn maar het lijkt niet levensbedreigend of zo…

Al speelt ie wel steeds vaker alleen, zoekt heel erg de rust op, is enorm aanhankelijk (huh??), eet slecht, slaapt onrustig en veel te weinig, klaagt zomaar, out of the blue over pijn. Past allemaal totaaaaaal niet bij Michael… Mijn hart brak toen ik vanmorgen de telefoon pakte en vertelde dat ik de dokter ging bellen (anders gaan ze op vol volume de hele lijst van mogelijkheden af…); hij zei: 'Ja, mama, dokter, piemel pijijijijijijijn….', door zijn knietjes zakkend, met twee handen om pielemans geklemd…

AUCH!
    Kon ik maar helpen…

Met Jennifer wil het ook al een tijd niet lukken, die heeft ontzettend veel last van dwarse boertjes-van-niks bij het slapen gaan, waardoor ze te moe wordt, en dus dwars, en dat met een broer met pijn, jullie kunnen je de taferelen indenken?

Wel heel erg leuk was hun reactie op sneeuw! Gisteren was het veel te koud voor twee ernstig vermoeide hummels om te gaan wandelen, en effe de tuin in gaat dus niet. Vanmiddag met ze in de stralende zon een eind gaan sjouwen, en al die sneeuw die op tuinmuurtjes was blijven liggen was zoooooooo leuk :-))))

Dapper he, je kl*te voelen en tóch zo vrolijk reageren, ik heb zo'n diep respect voor ze….?

Toedels, Ellen

PS: Cis!!! Waar zit je!!! Gaat het wel goed?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct