Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

geen, te vermoeiend om over na te denken zo laat op de avond

• Auteur

he ladies,

allereerst de allerbeste wensen voor 2004!

verder ben ik er nog steeds hoorlees iedere dag alles want ik wil wel bij blijven maar heb gewoon niets te melden.
    kerst dit jaar heerlijk rustig. kerstboom met ballen niet 1 gesneuveld huh vorig jaar hebben er 6 de val op de grond niet overleeft. (mm verklaart wel waarom de boom kaler was als andere jaren) nee hoor geintje heb er gewoon minder in gehangen. lekker gegeten pfff plof plof. oud & nieuw? errug rustig 's middags met de kids naar mc donalds geweest. ook volwassenen vnden een happy meal wel lekker kan ik jullie vertellen de kinderen willen alleen maar in de ballenbak, tjee wat een rust. verder vroegen ze zelf om 19.00 uur of ze naar bed mochten TUURLIJK!!
    alleen mark kon iet echt de slaap vatten (had nog niet gepoept) en eindelijk rond 1/2 11 alle leed geleden en lekker gaan slapen.
    maandag ook weer gestart met de zindelijkheidstraining A. moest nog leren poepen vroeg steeds om een luier. ach uit gemak deed ik een luier om maar nu was ik goed uitgeslapen kon een hoop hebben (letterlijk en figuurlijk) en heb haar gewoon op de w.c. gezet. ook weer beloond met een stikkertje en nu gaat het redelijk. Mark ook. maandag geen luier maar zijn bob de bouwer onderbroek en hemd aan speciaal gekocht voor als ie naar de w.c. gaat, ja hoor 3 kwartier later nat. hij zat er niet mee enfin 4 natte broeken later toch maar een luier. volgende dag opnieuw. natte broek, toch wel vies (hij ging al met wijde benen lopen) nieuwjaarsdag familiebezoek te vermoeiend voor een training. en vandaag perfekt! 4x w.c. 1x ongelukje. papa verschoont hem en ja hij krijgt van papa een luierbroekje aan 1x w.c. 1x broekje. maar het begint te komen gelukkig heb ook bijna geen luiers meer. en trots dat ie kijkt als ie weer een "grote jongen"is geweest en een stikkertje krijgt. (hij is gek op plakkertjes groot geluk).

trouwens iedereen bedankt voor de foto's.

en nu ga ik mijn bedje opzoeken.

trusten

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct