Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zindelijk worden

• Auteur

Cis, leuk weer van je te lezen! En dat zindelijk worden gaaat bij jongens (zeggen ze) nou eenmaal trager dan bij meisjes. Ik heb ook wel eens een bevlieging maar S&N blijken zo'n natte kledder aan hun kontje ook geen probleem te vinden. Ik hou me gewoon effe koest tot de tuindeuren weer open gaan en dan moet ik mijn geduldskistje maar eens gaan open trekken. Ooit zal eht toch wel komen???
    Die stickertruc van jou heb ik ook uitgetest, maar mijn heren intereseren zich eigenlijk alleen maar voor auto's, eenzijdig stel!
    Ik kon vanacht de slaap weer eens neit vatten. Op de zaak gebeuren steeds kleine dingentjes waar ik eenbeetje van baal en gister was er weer een. Na een plaspause midden in de nacht nam de situatie de overhand en dangaat eht in mijn hoofd spoken, heel irritant! Had ik maar dit, als ik nou eens dat. Niet dat het helpt hoor, maar dat is kennelijk mijn manier van verwerken. Lieve Maurice heeft me vanmorgen dus lekker laten ligen en onze bengeltjes mee naar beneden genomen. Ik ben nu wel weer fit (nu ligt hij op 1 oor). Vanavond gaan we net als "vroeger", voordat we kindrtjes haddenmet vrienden lekker uit eten. En daar verheug ik me behoorlijk op.
    Ellen, ook een ideetje voor jou en je verse schattebout? Jij legt je kinderen op bed, plant ongezien oma op de bank en ga samen eens lekker een happie snavelen. Optie??? (Natuurlijk op een moment dat de kinderen klachtenvrij zijn!)
    Ga mijn mannen voederen en dan in de kleren hijsen op naar het dineetje.
    Toedels,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct