Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

uit eten

• Auteur

ohhh wat ben ik jaloers op je zjak,…

ja bij ons geen oma's die in de buurt wonen en aangezien Julia en Noa nog nooit ergens hebben gelogeerd (jaja het is een schande maar deze mama houdt haar kroost graag dicht bij zich), maar dat uit-eten klinkt toch wel zalig dus wie weet :-).

zindelijkheidstraining ach ik probeer het van de zomer wel als ze spetteren in hun bikini, ach ik heb geen haast en laat het dan ook aan de dames over wanneer ze het niet meer lekker vinden om zo'n prop tussen de benen te hebben.

Ed is met zijn vader aan het klussen jaja ze zijn bezig in de nieuwe slaap/speelkamer van de dames (hihi had het van de zomer al af willen hebben)ze maken nu de wanden glad en dan kan ik waarschijnlijk van de week verven spannend.

dames worden soesig onder de douche hoop dat ze dan ook snel slapen, ja ze willen 'smiddags eigenlijk ook niet meer slapen maar ik stuur ze gewoon naar bed en dan gaan ze spelen (ruziemaken, gillen,…..) maar niet slapen hihi.

fijne avond allemaal, doeg Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct