Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

eten

• Auteur

Eten was leuk, errug leuk!
    Poging 4007 is natuurlijk het gevolg; lijnen! De Slimfast is bij het Kruitvat in de aanbieding en die verleiding kon ik ook al niet weerstaan. Gevolg: gierende honger!!!!!!!! Getver, dat eten is ook allemaal zo verekte lekker! Gister Chouw Mein gemaakt (beetje van mezelf en een beetje van Knorr), dat was smullen zeg!!! Het voornemen tot de oliebollen zijn weggewerkt is dus streng zijn voor mezelf. Haha, ik schiet bij de gedachte al in de lach!
    Maandag is altijd vol goeie moed, dinsdag wordt al weer lastiger. hihi.
    Heb ik toch een nagel ongeval gehad zeg, jig! Tot bloedens toe. In een vlaag van verstandsverbijstering was ik de badkamer gaan schoonmaken (jaja, ik had het goed te pakken, ik heb zelfs gestreken!). Daar staat zo'n mooi chromen klapdekselpotje voor klein afval. Brrr, ik bleef met mijn pinknagel tussen het klepje hangen; KRAK! Ja, daar krijg je even zo'n levendig gevoel van in je buik he? Foto??? Ja zeg, geloof dat ie gelukt is al valt het nietmee om je eigen hand te vereeuwigen.

Nou, weer genoeg onzon voor vandaag.
    Toedels,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct