Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Winterzzzzzzzlaap?…

• Auteur

Ja graaaaaaaag… 😉

Sjemig, foto's printen, hou op schei uit, heb nog twee jaar uit te zoeken en in te plakken, oeps 🙂

Uit eten: Deze man, die veel 's avonds werkt, is een heuse huismus, en bevalt mij uitstekend 🙂 Want een oppas is al ellende, áls ze dan wakker worden (nog immer een keer of 6 per nacht) en mama of marco is er niet, dna duurt het een dikke week eer ze weer rustig gaan slapen. Moet wel een heeeeeeel bijzonder etentje zijn wil ik dat er voor over hebben…?

Uit logeren: je raadt het al. Ach, hebbie makkelijek kids, gefeliciteerd & wees er blij mee, als die van mij dat kunnen als ze 6 zijn of zo vind ik het al heel wat?

Eva, sterkte in de komende weken!

Hier hebben ze weer wat nieuws: je sneller uitkleden dan maam je kan aankleden! Sja, ze proberen zich ook wel aan te kleden, gaat al heel aardig, lig soms in een deuk als ik weer de straat op ga met een kind in een bnnenstebuiten zittende spijkerbroek, maar ze zijn dan zoooooo trots, laat lekker zitten? 😉 Wel draai ik de kachel maar wat hoger, ze huppelen nu dus de halve dag in een romper door het huis…???

En die romper kan ook uit… Maar hun luiers laten ze aan, die zijn voor mama. Nog wel. Auch… 🙂

En kletsen die twee, ze vertellen me hoe naar de dierentuin te gaan, dat ik geen foppe vorr ze mag pakken
    , 'neej mama auo jijjen, nee pakken, auto BOEM!';-)) Straat oversteken, lopend, staan ze als aan de grond genageld op de rand van de stoep: 'Stopjand, auto kijken? Neej auto, okeeej, looooopen!!' Ik lach me gek en vindt het errug knap!

Wel maak ik me grote zorgen om Michael. Die slaapt 's nachts 13 uur, onder de pijnstillers, met toch nog wat onrustige pijnmomenten, valt na twee uurtjes spelen weer om van de slaap, huilerig, trekt zich terug, eet slecht, dus hup weer naar bed. En zo heeft ie nog twee periodes op een dag dat ie hooguit tweeëneenhalf uur wakker is, meer gaat niet. IS niet goed vor een ventje van bijna tweeëneenhalf jaar jong…?

De huisarts heeft de kinderarts inmiddels gesproken; zodra er een plekkie is belt zij me om te kijken wat we gaan doen. Ik vrees voor een nieuwe observatieopname. Zou me niks verbazen….? Als ik meer hoor meld ik het….?

Trudy, waar zit je?? 🙂

Toedels, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct