Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

winterzlaaap

• Auteur

Jahoor, wilde ik ook net reageren met winterzlaaap, had Ellen het al getypeld, toen ik vernieuwde stond het er opeens! Geinig wel….
    Ik ben er wel maar had niet zo'n zin om te schrijven. Er gebeurt genoeg maar ach.
    Wij zijn oud en nieuw redelijk doorgekomen, E. werd dus wel wakker, ergo, ik er nadat ze vuurwerk had gekeken nog 2,5 uur naast gelegen. Volgend jaar dus ook eruit halen, lijkt me toch beter.
    Verder gaat het praten hier bijzonder snel, Jo kan al het hele liedje van Slaap kindje slaap, zingend en wel en redelijk verstaanbaar, ook bij het sprookjeswonderland cdtje, zingt hij steeds het volgende woord op voor, dus dat gaat goed, emilia loopt daar wat op achter maar da's normaal. Kan niet allemaal hetzelfde. Ze zijn nog wel dodelijk vermoeiend voor mijn geduldspier maar goed, dat hoort erbij. Hoewel het vandaag wat k*t was omdat mijn zenuwbeknelling in mijn nek wat erger was waardoor ik black-outs krijg, en dus even niet kan opletten. Moet dus versneld mijn hypertone spieren proberen te verslappen. Valiumpje? Ach ja, ben het gewend en ik val niet helemaal weg, hoor nog wel en in het ergste geval kan ik nog wel overeind komen maar daar moet ik dan achteraf voor boeten. Maar het zal wel weer afzakken.
    Iedereen de kerstbomen opgeruimd?
    Sjak, wat een pech en pijn met die nagel zeg! Dat is voor mij reden genoeg om ze goed kort te houden. Hopelijk gaat het nu weer een beetje?
    Angelina, wat een aktie zeg, goed hoor, moet ook nog steeds aan de gang, ben gestopt toen ze 3 maanden waren…..
    Ellen, pijn neemt toch heel veel energie, zeker bij zo'n kleintje. Daarom zal hij ook wel veel moeten slapen, maar idd normaal is het niet. Laat die KA snel bellen aub, en dan een vlotte circumcisie, hebben jullie geen synagoge in de buurt, die hebben ook artsen die dat doen. Als laatste optie dan. Maar ja, die doen het niet als medische indicatie natuurlijk.
    Nu, hier wordt iets wakker, dus ik ga ze eruit halen en dan naar de bieb.
    Tot de volgende keer maar weer.

Groeten van Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct