Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

uit/aankleden

• Auteur

Hoi,

Dat uit/aankleden dat ken ik maar al te goed, Juul die lag van de zomer naakt in haar bedje, hihi ze had zeker last van de warmte en gisteren ging ik haar na hun tukkie (wat ze eigenlijk niet meer doen) verschonen en toen zat haar maillot binnenste buiten aan haar lijfje toen ik vroeg ofdat ze hem opnieuw had aangedaan keek ze verwonderd en zei JA hahaha zeer grappig, zelluffffffffffff doen is dan ook zeker van toepassing en NEE is ook nog niet weg te denken.

De foto's zijn tot hun 2e jaar klaar nu alleen nog tekst erbij en klaar is het boek, hun babyfoto's had ik gelukkig al wel ingeplakt tja ze zaten vaak in de box he en dan hield ik tijd over, maar goed ook want dat zijn foto's van een rolletje en moeilijker te traceren hoeveel maanden ze op zo'n foto zijn 😉 bij de digi-foto's staan overal data bij en zitten in een map van de desbetreffende maand jaja zeer geordend deze mama :-).

arme Michael want een drama voor zo'n mannetje hoop dat jullie snel meer weten,….oja haha even een vraagje hoe spreek je je kids hun namen eigenlijk uit,……Jennifer op z'n hollands of engels?????
    en is Michael= My kel of Miga-el tja dat zie je niet als je het opschrijft hahaha gewoon pure nieuwsgierigheid.

nou genoeg gezeverd dus doeg Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct