Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

WinterGaaaaaap :-)

• Auteur

Ola!

Heeee, Angelina, dat gaat lekker!

Trudy, ik leef mee… Ik ken dat, op slechte dagen moet ik ook gruwelijk alert blijven, en nog zie ik van ale sgebeuren wat gewoon niet doordringt, lijk niet in staat te registreren wat ik zie gebeuren. Eng. Hou vol meis?

Zelf loop ik volslagen krom van de pijn, strak van de ibuprofen. Nieuwe autostoeltjes.
    Nieuwe til-techniek ontwikkelen dus, want zelluf doen is geweldig tenzij wenselijk haha! Grmbplfgh…???!?
    Maxi Cosi Rodi XP, met side protection en een slaapstand en weet ik veel maar ik vind het niks, moet er half overheen klauteren om die gordel dicht te doen. Zucht. Schijnt bij alle stoeltjes het probleem te zijn, en ik wil wel veilig… Zal wel wennen, meer met mijn knieen tegen de auto leunen en zo, ooit leer ik het wel?
    Kids balen er ook van, vinden die stoelen helemaal niks, ze zitten wat lager dan in de Priori's, maar daar pasten ze met winterjassen aan echtniet meer in, koppie kwam er bovenuit, verleden tijd dus, snik 🙂 Nouja, het gaat al beter dan de eerste paar dagen, met hen wel, zucht, auauauawww 🙂

Voor nu, staan de Priori's netjes in plastic in de schuur, voor de volgende(n?) 🙂

Door die pijn ook weer eens niet ongesteld, zoals gebruikelijk, maar ja, twee maanden achter elkaar? Nu toch maar testen. Niks roze stippies vanmorgen, en we vonden het allebei hartstikke jammer :-):-):-):-)

Nee, eerst M&J lekker naar school, een ander huis, de boel op orde, want ikke niet met een dikke pens en kots en zo, én twee peuters, aan een verhuizing beginnen, mooi niet!

School: werd van de week gebeld door de psz, vanaf februari konden ze terecht, bij 1 van de twee waar ik ze had ingeschreven. Dit was de (PsychoKarin, wie herinnert zich die dame nog, komt ie weerrrrrrrrrrrrrrr:) gekleurde, hier tussen de flats.
    Mijn voorkeur gaat toch uit naar die psz die gevestigd is naast de kinderboerderij?
    In ogenschouw genomen dat het medische leed nog niet geleden is, ze in een, toch nog steeds licht overwelmende doch zeer aangename, nieuwe gezinssituatie zitten, en hun twee slaapjes per dag nog steeds heel hard nodig hebben, heb ik het maar vooruit geschoven tot Mei, eventueel pas na de zomer? Ik gun het ze zo, maar ik moet er niet aan denken dat de eerste 'school'ervaring negatief is, te hog gegrepen, laat het maar even zo?

Medisch leed: mijn gebeden izjn verhoord, de assistente van de kinderarts belde, aanstaand vrijdag, de 16e, is Michael om 13.00 van harte welkom. Eindleijk… En zowaar, de afspraak van 5 februari blijft gewoon staan, op verzoek van de KA nota bene, zodat we in deze spoedafspraak niet ook de reflux-en allergieën-ellende en zo hoeven te evalueren, dat komt volgende keer wel, is meteen ook een mooie follow-up voor deze. Kijk, die snapt het, ben zoooo blij met haar…?

Verder wat te melden? Nee, het tuttelt hier gewoon verder, gaat zijn gangetje, nog steeeeeeds gruwelijk gelukkig hihi, ondanks de intense relatie met ibuprofen, kruiken, hotpacks en overige middelen om verkrampte overbelaste nek- en rugspieren in het gareel te houden?

Oh, jawel, da's waar ook, echt élke deur hier in huis heeft inmiddels haakjes, en binnenkort wordt de keuken ook no-go-area, ze zijn zo aan het ontdekken… Onvoorstelbaar! Mag van mij, maar wel daar waar ik het zien kan? Ze klimmen overal op en in, helpen mekaar enthousiast tot ver, en hóóg, in de vaste opbergkasten, er is geen houden aan hihi! Ben diep onder de indruk van hun toewijding en anthousiasme, al is het niet altijd even practisch haha! Maf stel 🙂

Toedels, Ellen

PS: Wie heeft er crea bruilofts-ideeën? We willen het klein houden, plm, 20 man intimi, maar zo'n 50 man die onvermijdelijk een kaart moeten krijgen. Liefst vroeg in de middag het stadhuis, eten o.i.d.met de intimi, 'receptie'achtig iets er tussenin? Bewust van locatie veranderen om de niet-zo-intimi er weer uit te krijgen haha, hoe pak je dat discreet én duidelijk aan? 🙂 Alle ideeën zijn welkom :-)) Wij dachten al aan de dierentuin, met verschillende restaurants om heen en weer te verhuizen, men kan zichzelf ook nog vermaken, superplek voor M&J (die staan, naast wijzelf, toch echt centraal wat ons betreft) en altijd goed voor leuke foto's?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct