Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

;-)

• Auteur

Hoi,

Ohh ellen de dierentuin is een heel leuk idee, wij hebben er vorig jaar sinterklaasfeest van Ed zijn werk gevierd (in de olifant) en dat was echt super. tja ideeën daar moet ik echt over nadenken hahaha.

en toen zijn we gisteren naar Ikea gegaan en hebben een heerlijk kastje met plastic opruimbakken gekocht voor al het rondslingerende speelgoed in de kamer, nu dus alles in één hoek en deze mama heeft de vensterbank voor haar alleen (misschien kan ik zelfs een plant erin zetten hahaha), heb me wel gek geschilderd om het in de whitewash te zetten tja grenen he en aangezien ik alles een tijdje terug heb geschilderd moest ook dit kastje eraan geloven maar het stond gisteren al in elkaar dus het droogde snel genoeg ohhhh ik als geörganiseerd opruimster geniet zo van dat kastje, lego bij lego en poppen bij poppen,….. jaja freakie hé hihi?

Nou mijn dochters geven weer geluid dus groetjes en een fijne dag Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct