Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Friekie :-)

• Auteur

Hemel, gelijk aan de schilder, wat een energie!

Maarreh, opruimen: jahaaaa, dat heb ik met mijn stapelkratten! 8 stuks. Halftransparant, je ziet wat waar in zit dus ze hoeven niet alles open te rukken, en de weten dat ze EEN, dus 1, en niet meer dan één krat elk mogen pakken. Naast losstaand speelgoed als de blokkenkarren en hun houten hijskranen, maar zo blijft het huis begaanbaar 🙂

En verrek, ze stoppen hun lego ook in de lego krat, de houten puzel(delen) in de krat met houten spullen, ze kunnnen het wel en ze snappen het wel! De aanhouder wint, hihi 🙂

Plant?
    Zo'n ding wat leeft en wat je water geeft en zo?
    Ai…

Droom ik van hihi, beperk me nu nog tot bakken op het balkon en een bloemenvaas (kantelgeval, gevuld met water tuimelt ie (ronde bodem) altijd weer overeind, handiiiiiiig chez AH) midden op tafel vér buiten bereik…

Tippie, kweenie hoe vreterig jouw dames zijn, maar vraag het eens bij een goeie plantenzaak of kweker, daar hebben ze als het goed is hele naslagwerken liggen om je te helpen zoeken naar planten die níet giftig zijn…? Want dan blijft er weinig keus over, en met die knaagdieren van mij laat ik het nog maar even, snik 🙂
    Al is bieslook in een potje ook best lollig? :0)

Toedels, auauauauauauuwaauauauwEllen 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct