Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

logee

• Auteur

Ik heb een baby voor 1 dag te logeren, oeeeeeeef, da's wennen!
    Je hoort het wel eens, ik ervaar het nu, de routine van 3 jaar geleden is foetsie. Huilen??? Uhhh, eten dan maar?
    En slaaaaaaaaapen dat ze doet! Luilekkerland in het kwardraat. Echt, een eenlingmoeder zijn is een makkie, hihi.
    Ellen; ja, lastig he, een trouwerij plannen! Wil je het klein houden, blijkt toch dat je om een bepaalde groep mensen niet heen kan/wil. Een korte receptie is dan onvermijdelijk en achteraf toch wel erg leuk. Het klinkt allemaal zo suf, maar het is zo bijzonder om deze voor jullie zo speciale dag te delen met iedereen! Sta je me daar een partij gelukkig te wezen, dat meot toch de hele wereld met je meemaken?! En gelijk heb je.
    Ideeen zijn te halen uit 'Bruid en Buidegom' en 'trouwen'. ALs je die tijdschriften een poosje doorworstelt ben je al heel wat mogelijkheden tegen gekomen, is een leuke manier ook om naar de dag toe te leven.
    Ik had eerst foto's, borrelen en bruidstaarten met de gasten (verkeerde volgorde, maar ach, dat kwam nou eenmaal beter uit) trouwen, receptie en toen met de daggasten naar een restaurant om in ongedwongen sfeer wat te snavelen. Dat was't.
    Balen dat je weer zo veel pijn hebt. Sterkte! Enne, eindelijk weer eens een geleerde die naar je pijn lijdende hummel gaat kijken. Ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen! De arme schat.
    EN dan, zelfs een zwangerschapstest gedaan? pfffffffftt, stel je voor zeg! Ik was snel, maar dit zou echt alles slaan! Nee, niet gepland, dat is me duidelijk, maar toch. (we hebben ook japonnen voor kleine en grote buiken, hihi). Dat was wel even een spannend moment neem ik aan?! Je lijf is lekker van slag dus. Op zich ook neit verwonderlijk. Je hebt nog al wat achter de rug!
    Eva; succes met je examen.n IS dat voor je hoeden carriere of je kledingfabriektalent? Dapper hoor,
    krijgen we de eind resultaten ook nog te zien? Je kerst hoed was zoooooo gaaf!
    Trudy: Getver, ook al krom lopend van de pijn! Gaat het inmiddels al wat beter? Mama's kunnen gewoonniet ziek of zwak zijn he? Alles gaat doodleuk door.
    Angelina; ik geloof dat het 'vrouweigen' is om speelgoed gesorteerd op te bergen. Ik erger me er ook suf aan (lekker belangrijk) als de lego in de auto doos zit en de trein bij de racebaan.
    Voor alle jongetjes onder ons; een houten treintje is helemaal je van het! Maak je kind blij en geef het een houten treinrails, daar gaan ze nog heel lang plezier van hebben. Vooral de 'bult' is favo)Maurice snapt er niks van, opgeruimd is toch opgeruimd? Tja…
    Goed zeg, 2 kilo er af gelijnd! Ga zo door! Ik was ook al weer op de corrigerende tour en ging ook best. Maar, weekend, en Maurice komt gister thuis met een hapje frietzaak, en daar is de wil nou weer niet tegen bestand. Weg lijn, haha!

O, Logee wakker.
    Toedels,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct