Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Baby

• Auteur

Ja, inderdaad, baby Danique!!!!
    Heb je dat gewoon onthouden??? Ik sta paf! O, wat was ze lief, je hebt er echt geen kind aan! Eet, plast (poep heeft ze me onthouden, de schat) en slaapt. En vooral…ze lacht heel veel. Bijna 5 maanden is ze inmiddels en ook Sem en Noah kunnen geen genoeg van haar krijgen. Nouzijn ze op het moment erg van de zoenerige hoor, maar Danique viel echt helemaal in de prijzen. Ze had er schrale wangen van, haha!!!
    Nee, het kriebelt niet! Het is goed zo. Ik lease haar binnen kort gewoon nog een dagje. Lekker als straks het zonnetje gaat schijnen. Jognens op de creche, neem ik het vrouwtje mee uit fietsen, heerlijk. Laat mij maar fijn een aardige tante voor haar zijn, die moet je ook hebben tenslotte, nietwaar?
    Gister met mijn zus naar een theaterconcert geweest. "she got game II" Hou je van zang, emotie en pure streling van je oor dan heb ik een advies; GA!!!!!!!!
    De eerste show heb ik 4x gezien, deze al 2x en zeker niet voor de laatste keer. CD 1 is stuk gedraaid en CD II staat ook al in de repeat. Dit moeten jullie meemaken!!!http://www.izalinecalister.com/ hier kan je een speellijst vinden door het hele land. Ik ben zo enthousiast, is het te merken? ;-)))
    En dan, voor de liefhebbers…de DVD van Robbie met het concert in UK voor 375.000 man is ook om bij weg te smelten.
    Nou, weer genoeg promotie gedaan.

Toedels,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct