Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Izaline

• Auteur

Moge meisjes,

Ik ga 21 februari met mijn vriendin naar Izaline, in Beverwijk, idd she got game too. Voor haar verjaardag, leuk kadootje. Ze kreeg zaterdag van haar ex bijna de inbouwmagnetron naar haar hoofd gegooid terwijl haar dochtertje tussen hun instond. Dan spoor je toch niet? Alleen omdat ze de sleutels van hun huis van hem wilde hebben, tenslotte woont hij daar niet meer, zijn keuze overigens. Hij betaalt een deel van de huur dus heeft hij recht op de sleutels en mag hij ongelimiteerd naar boven lopen, in de kasten zitten, en bellen etc., rijp voor een therapietje van een jaartje of wat.
    Nou, dan heb ik het makkelijk met een super aktieve tweeling van 2 jaar en twee maanden, die niet luisteren en al dwanghandelingen hebben, in lichte mate danwel, gooien en smijten en gillen ed.
    Dus Sjak, gouden tip, en het klonk goed, kon even luisteren en zat gelijk te swingen. Ook toevallig dat er ook hier in de buurt een concert komt. Heb wel al betaald, er schijnen dus nog kaarten te zijn, hopen maar.
    Hier zijn ze nu gek op Muis, op Nickelodeon, gouden zender voor kindertjes die even moeten rusten. Zulke leuke programma's, ook little people, en Dora, ook leerzaam, echt een uitvinding. Kwam ik vorig weekend achter door moeders van iets oudere kinders.
    Heb nu een aanbod gekregen van overbuuf die wil ze af en toe wel een uurtje of twee onder haar hoede nemen, zij heeft zelf twee zoons, een van 15 en een van een jaartje of 8. De oudste was ook nogal een rouwdouwer, klom in de boekenkast, op de vensterbank met het touwtje van de luxaflex om zijn nek (toen was ie anderhalf). Dus dan kan ze Jonathan ook wel hebben…..
    Dus hier ga ik gebruik van maken, op woensdag bijvoorbeeld, kan ik naar de markt of lekker even lezen, heeeeeerlijk.
    Nu ga ik nog even snel op catharineweb.nl kijken, moet ook leuk zijn.

gegroet, Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct