Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

clubje

• Auteur

Mag ik mij aansluiten bij de club van magere kinderen? Heb mijn jongens vanmorgen schoon aan de haak eens op de weegschaal gemikt en kwam tot de schokkende ontdekking dat ze zijn afgevallen!!!! Max scoort 16,7 kg, zelfde type kind als N&S. Mandy omschreef hem als mager. Ik vond dat de jongens wel een buikje hadden maar gewichten wist ik niet meer. beide 14.7!!! Da's niet bijster veel, eht is echies waar bijna 16 geweest! Daarbij zijn ze in een paar nachten enkele centimeters langer en als ze hun armpjes in de lucht steken kan ik ook ribben tellen. Maar, ze zijn ook zo energiek en eten niet schokkend. Over eten gesproken. Heb momenteel niet al te veel in huis en smeerkaas met tuinkruiden (het is weer groen) lusten ze absoluut niet. Dan maar pasta. Tring, buuf op de stoep. Die gaat een project beginnen tegen het vandalisme hier in de straat en had nog al wat te vertellen. Kom ik in de kamer terug…….grrrrrrrrr, hebben ze alle snoetenpoetsers uit het doosje getrokken en op hun bordje opgestapeld. %^@$&*&*#$&@#&*( MAMA BOOS!!!!
    Buuf gaf een compliment over de manier van oversteken, ja, da's de keerzijde, die is er gelukkig ook.
    Trui; wat een vooruitzicht, heerlijk een avondje zwijmelen. ken je ze???
    Lekker type trouwens, die ex van haar!!! Haha, een tweelingis dan inderdaad zo erg nogniet! Handig zo'n buuf, gelijk doen!!!!
    Is het bij jullie ook zo triest buiten? De lust om ook maar iets te verzinnen buiten de deur vergaat me volledig.

Eens zien of de mannen bereid zijn hun luiken te sluiten voor eenuurtje of wat.

Toedfels,
    Zjakkie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct