Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

12,7

• Auteur

hoi,

heb net een berg strijk achter de rug (2 wasrekjes vol) blehhhhhhhhhh maar goed het is weer gebeurt.

hier stonden julia en noa van de week op de weegschaal en prompt ze wegen hetzelfde, nou dat is heel lang geleden kan ik jullie vertellen ohhh wat ze wogen 12,7 kg geen idee ofdat dat licht of zwaar is zal binnenkort wel weer een afspraakkaart van het CB binnenkrijgen :-), maar goed Noa die was als baby altijd de lichtste maar was al snel een 0,5kg zwaarder en nu zijn ze dan weer gelijk, maar Noa is weer een stukje groter dan Juul en daardoor oogt Julia dan weer wat dikker, maar dik vindt ik ze beiden absoluut niet, ach gelukkig zijn alle kinderen anders en zolang ze nog rennen en niet sloom en suf zijn zal het allemaal wel goed zijn.

De meiden willen niet meer slapen en wat ga je dan doen heel hard gillen, dalijk maar weer eens een rondje wandelen (als het droog blijft dan) en dan hopen dat het snel 3uur is voor de tweenies en kabouter plop want dat is echt een uurtje heerlijk ontspannen voor deze mama, mijn kids zijn aan de buis gekluisterd 🙂

doeg en fijne dag nog, Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct