Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

!@$^&(^$^#*&(*(_()&%$

• Auteur

ik word echt helemaal gek van ze, wie ooit alleen maar durft te beweren dat kinderen alleen maar leuk zijn grrrrrrrrrrrrrr.

ohhh wanneer gaat deze fase over en wanneer mogen ze nu eens eindelijk naar de psz echt hoor ze zijn er rijp voor……..HELP!

en waar gaat dit nu allemaal over,……
    ik vraag aan Julia wat wil je op je brood, waarop zij antwoord "gewone kaas" (voorheen kreeg ze altijd smeerkaas, gewoon omdat dat er niet af te halen valt), dus hup gewone kaas en een halve boterham met chocopasta oja en een plakje worst.

Noa nou die wil alleen maar zoet, dus een halve boterham met pasta en 1 hele met boterhamworst en ook een plakje worst,….het worstje eet ze op en de chocopasta ook, maar haar andere boterham met worst (dezelfde )laat ze staan en zegt ze bah niet lekker,ggrrrrrrrr.
    Julia eet de chocopasta en verder helemaal niets,….nou dan wordt ik zo kokend en verdrietig ik smeer het toch niet voor niets.

Nou mooi dat ze de boterhammetjes na het slaapje weer krijgen, en eten ze niet dan krijgen ze mooi geen snoep of plopkoek,…..ja ik ben boos!!!!!!

sorry hoor voor dit verhaal, maar ik moest het even kwijt. doeg Angelina 🙁

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct