Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

de lunch

• Auteur

Beste Angelina,

Ik voel met je mee, mijnes zijn ook zoals je weet, erg meegaand, doen altijd wat ik wil en zo….
    Ik ben nu zover dat ik het brood anders aanlever, voorheen was het één broodje in vieren, de helft met worst c.q. smeerkaas, de andere helft met zoet, bosvruchtenhagel, pasta, pindakaas (wat overigens niet onder zoet beleg valt) halvajam of basterdsuiker.
    Dan eten ze dus (uiteraard!) eerst het zoet en daarna hebben ze geen trek meer.
    Vanaf gisteren is het eerst brood met hartig eten en anders geen brood met zoet beleg, het is wel belangrijk hier bijzonder consequent in te zijn, dus niet toegeven, desnoods eten ze een keer niet, maar daarna kiezen ze echt waar eieren voor hun geld. Ik weet ook niet hoe het hier verder verloopt, Richard doet het nog steeds volgens het oude patroon, ik niet, hij moet nog wennen. Tenslotte ging het bij ons vroeger (bwah nare term) ook zo: eerst worst en dan zoet. Waarom? geen idee, maar het schijnt beter te zijn?? Maar ja, aan de andere kant, wat is er mis met een hele boterham zoet????
    Nou, goed, ik wil dus dat ze eerst hartig beleg eten, en dan pas zoet.
    Wie volgt?
    Hoe doet de rest het???
    Sterkte.

Groeten van Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct