Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zoet

• Auteur

IJs…zucht.
    Ja, dat is inderdaad het enige geloof ik waar je me voor kan wakker maken, die Angelina heeft een scherpe opmerkingsgave!!! En dan betreft het nu dus een sunday met caramel, VEEL caramel. Nou is Mc D Vlaardingen van een dubieuse kwaliteit en is de ijs of milkshake (ook toch wel een nominatie waard voor een uurtje minder slaap, haha!) machine met regelmaat van de klok kapot. Maurice was dus wel op tijd om de dwangneurose van zijn vrouw te bevredigen waren het niet dat nu de caramel op was!!! En, hij kent me, Zjak is niet in te schatten waar hij dan goed aan zou doen en zo kwam hij met een sunday chocolade aan en alle smaken Mc Fleuri zodat madam kon kiezen. Moest er zelf ook wel erg om lachen.

Eten??? Hier inderdaad ook eerst een boterham plakje worst, smeerworst of smeerkaas en dan pas zoet. Waarom? De zoetbehoefte rem je zo een beetje af, eten ze in elk geval een boterham gezond en omdat ze zooooooooooooo graag beren hagelslag willen gaat inelk geval die eerste boterham er helemaal in. Het is een eet chantage middel en het werkt geweldig!
    Ehhh, avondeettips zijn overigens ook van harte welkom. Dat is nog steeds rampzalig. Even hadden ze een opleving, maar nu is echt alles weer vies en dat lust ik niet. Moeilijk hoor. Toetjes gevenze niet om, die 3 chocolaatjes of m&m's toe werken soms wel, maar soms ook neit meer. Ik weet het vaak ook niet meer.

Ga nu pitten, morgen meer
    Trust

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct