Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

opnieuw

• Auteur

enfin opnieuw.

Zjak geweldig zo een vent die speciaal voor jou een ijsje gaat halen. super. de mijne is lief maar zo gek is ie niet.

ellen wat goed die trouwplannen en wat slim om het klein te houden. wij hebben het ouderwets groots gedaan. leuk maar ook errug duur.

ook wij hebben nieuwe autostoeltjes gekocht. romer kid, kinderen vast te zetten via de 3-puntsgordel. eerst vond ik het eng maar het gaat best en ze slapen er ook lekker in. dus 2 autostoeltjes over omte verkopen.

kinderen en gewichten? geen idee wat de mijne wegen voor een poosje terug was 13,5 kg (a.) en 14,0 kg (m). als ik er aan denk zal ik ze binnenkort eens op de schaal zetten want ik ben nu toch wel nieuwsgierig. en de lengte ook a. is stukken groter als m.

idereen die lijnt. succes en hou vol. mij valt op hoe harder ik probeer te lijnen hoe meer ik snoep. schiet dus niet echt op.

de zindelijkheidstraining van Mark gaat perfekt,. hij loopt al een week zonder luier. ehalve als we weg gaan krijgt ie nog een luier. 1 voordeel van zo een late zindelijkheid hij doet gelijk alles op de w.c. als hij de rest van de week droog blijft krijgt ie een kadootje. einde van de stickers.

ondertussen hebben wij de vakantie ook geboekt. na "overleg" hebben we besloten te gaan naar slagharen. we hebben vorig jaar alle 4 genoten en proberen het nu dus opnieuw. voorl mark kan niet wachten. die wil nu al iedere keer gaan. ben benieuwd. efteling abonnement is ook alweer besteld. tjemig wordt ook ieder jaar duurder. maar goed het laatste jaar dat de kids gratis naar binnen mogen.

klusserdeklus angelina, mooie opbergkast. hier zit het gewoon in kratjes. makkelijker voor mama want de kids hebben een hekel aan opruimen en mama heeft een hekel aan rommel domdom ik weet het maar anders blijft het zo een zooitje.

Eva, meid succes met leren en je examen. zet hem op.

zo nu even weer de mama uithangen en de kinderen van drinken voorzien.

toedels.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct