Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

kids grrrr

• Auteur

Trudy troost je, ik heb hetzelfde hoor, Julia kan 's morgens vroeg al helemaal in de stress raken omdat ze dan niet de suiker of de gekleurde hageltjes op haar pap mag doen, gewoon omdat ik een dag had dat ik dacht oh even snel, nou ik laat ze het nu maar zelf doen want om nu gelijk al ruzie te hebben is geen pretje,…maar ik vind dan als ze zeuren en ik geef toe dat het dan van de verwende kids worden en dat wil ik niet maar goed om de lieve vrede te bewaren geef je toe.

zo ook met het soort drinken wat je geeft, heb je net 2 bekers ingeschonken roept Julia nee ik wil sap, ja toedeledoki je drinkt eerst dit maar op en dan krijg je wel sap, hup en weer huilen grrrrrrrrrrr ja onze julia kan bij het toneel, maar hoe lekker zou het zijn als er 1 dag niet gehuild zou worden.

Jullie begrijpen het Julia raakt snel van slag en Noa neemt zoals het komt haha ik hoop ook zo dat Noa niet ook in die fase komt, oke oke als ze naar bed gaan willen ze perse vliegen en 1.9.6 = gewoon 1.2.3. maar bij gebrek aan goed tellen haha(dat is ze haast in de bedjes gooien, maar dan met zachte landing)doe je dat niet dan is er geheid gehuil, ik kom er nog wel eens vanaf met mama heeft pijn in de rug hahaha ze zullen ook wel denken die mama is niet sterk haha.

dus trudy ook hier is het elke dag weer feest.

en toen belde gisteren de psz naar Ed en vertelde dat ze per 1februari geplaatst konden worden althans 1 kind ivm 1 plaatsje en dan in maart allebei, dat wil ik dus niet want hoe leg ik zuslief uit dat zij niet mag blijven en hoe leg ik de ander uit dat ik en zuslief haar straks weer op komen halen, oke ze mogen beiden in maart maar dan moet ik februari ook betalen ja dagggggggggggg ga ze straks eens bellen en als het niet anders kan dan gaan ze nog maar niet.

ga me opfrissen en dan de meiden weer van pap voorzien, alhoewel het wel weer stil is in de kamer naast mij, oja en er is weer 700gr vanaf jippie nog doorzetten tot die kledingmaat kleiner en dan stop ik ermee bij blijvend goed resultaat dan haha.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct