Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662525 Psz

• Auteur

Hoi,

Zo het is geregeld hoor ze gaan nu per 8 maart tegelijk maar dan op andere dagen dan die vrouw gisteren vertelde, dus op maandagmiddag en donderdagochtend, maar mijn hemel wat is de prijs omhoog gegaan zeg van 35,60 naar 43 euro nog wat, ach Ed krijgt loonsverhoging en ik heb met hem overlegd en het was goed, tja de kids zullen het ook wel superleuk vinden na een tijdje en deze mama wordt misschien minder mopperig ohh ik kan nu al uitkijken naar een eigengemaakt mamadag-cadeau haha.

Ik wilde perse de plaatsjes niet verdelen, gewoon om het feit dat alles daar vreemd is en ik er dus 1 mee terug moet nemen die ook heel graag zou willen blijven dus ben blij dat nu alles geregeld is om groot drama te voorkomen haha .

en hoe ik ze stil heb gehouden toen ik aan de telefoon was, haha gewoon naar ernst en bobbie laten kijken, als muisjes zo stil.
    groetjes Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct