Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662526 Wangedrag

• Auteur

Ah, meer van die rampverhalen graag!

Die twee van mij weten dondersgoed dat als ik 1 kind was, de ander 'vrij spel' heeft. En slopen maar dus. Wordt er bij tijd en wijle horendol van, loop om 07.30 al te schreeuwen, vreselijk. Aan de andere kant, het zijn ook buien, elders op de dag zijn ze weer om op te vreten?

Erg prettig en hoopgevend is dat ze het bij Marco inmiddels ook doen, jaja hij hoort er helemaal bij haha, het ligt dus níet aan mij 🙂 Ach het heeft vast met grenzen en emoties leren herkennen en zo te maken.
    Ben er wel achter dat meegaan in dingen als trappen op en af uiteindelijk toch in dezelfde krijsscene uitmondt, dus als ik er geen puf of tijd voor heb weiger ik het meteen, hebben we het maar gehad nietwaar? Zoek wel heel hard de hele dag naar lovenswaardige momenten om ze dan ook helemaal de hemel in te prijzen. Om ze in geval van dwarsigheid gewoon weer een glashard NEE te geven. Ik weiger 'om te gaan', paar keer gedaan en dat is geeeeen oplossing…

Cis, ook ik hoop zo dat je voorspellingen uitkomen 🙂 Maar, uiteindelijk zijn het tóch mijn lieve kanjertjes, die voral zichzelf zo gruwelijk in de weg kunnen zitten…

Eten: steeds minder en minder gevarieerd, heowel ze oook dagen heben van 4 boterhammen p.p. Zoet krijgen ze uberhaupt niet, snoep ook niet, al kunnen ze sommige dingen prima hebben. Gevolg is dat ze nu, als ik ze een keer iets zoets voorhou, de gewoon kiezen voor de worst, uit zichzelf. Bevalt uitstekend 🙂
    Fruit en opvolgmelk gaat er in grite hoeveelheden in, en anderhalve boterham op een dag eten ze elk zowiezo wel, dus behalve een gebrek aan keus wegens allergiën, heb ik eigenlijk geen klagen? En hebben ze geen zin of willen ze niet proeven? Jammer dan, volgende maaltijd beter. Zo eten ze regelmatig niet, is een consequentie die ze kennen. Niet willen proberen = niks anders krijgen, is blijkbaar niet zo erg voor ze. Best. Want ikke dus echt niet 5 x een boterham smeren en wegpleuren, laat staan dat ik dat met de warme hap doe?

Yep, morgen KA om 13.00 uur. Eveneens de weegschalen en zo, zal het noteren, ben ook wel weer erg benieuwd zo onderhand.
    Met Michael gaat het helemaal r**, excusez-moi, suf, slaperig, trekt zich terug, dwarse buien zijn de enige energieke momenten die ie nog heeft. De Panadol is haast niet aan te slepen, en ik kan er maar geen vinger achter krijgen wat er aan de hand is. Bah. hoop voor het mannetje dat de KA het licht ziet?

En tussen de bedrijven door een huwelijk regelen 🙂 Vorlopig eerst mijn documenten duidelijk krijgen; er blijkt helemaal nisk te kloppen van mijn Belgische geboorte-akten, drama dat via Den Haag gaat lopen, Buro Bijzondere Akten, kan wel een paar maanden duren, en in geval van buitenlandse akten maakt de gemeente geen afspraken voor ze de juiste papieren hebben gezien en is er dus niks te plannen, te regelen, uitte nodigen etc. grrrrr 🙂 Maar wel een hoop info te vergaren, errug leuk, en ja het wordt absoluut de dierentuin! Met een beetej geluk Ja Wij Willen tussen de witte tijgers (Angelina: in het Paleisvn Koning Darius!!). Duurdere locatie, maar met een wat selectievere gastenlijst maakt het geen hout uit, van ceremonie door naar taart, koffie en nog een bescheiden buff

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct