Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662528 Ziek

• Auteur

Zjak is ziek! Bah.
    Dinsdagavond het "beruchte" etentje vanmijn schoonouders gehad ter ere van hun 40 jarige huwlijk. Zag er erg tegen opmaar achteraf bleek het best gezellig te zijn. De volgende dag moest ik werken, gedouched, maku-up er op en toen de kids aan kleden. Ik wist niet wat me overkwam. Ik stond te tollen op mijn benen en voelde me met de minuut rotter worden. Misselijk en gruwelijke diaree. Nou, toch mijn bedje maar in gekropen en dat was een goeie beslissing. In de loop van de dag kwam er nog een flinke koorts bij en was het "zielig zijn" compleet. Ook mijn lijf deed zeer endus leek het meer op een griep dan op een poging vergiftiging van de locale chinees alwaar het etentje van mijn schoonlui was. Gister zelfde klachten, stukkie minder en vandaag ben ik slechts gezegend met een slap gevoel en een behoorlijke rug pijn. Van de zomer had ik dat ook en de fysio beweerde toen dat het toe sloeg als ik in complete rust ben. Nou, dat lijkt nu aardig te kloppen!
    Dus, tot zo ver mijn gestel.
    Dan, inhakend op alle zeer herkenbare en als lezer nog komischere verhalen, (sorry); het gaat over! Ik vond tussen 1,5 en 2,5 de moeilijkste periode tot nu toe. Daarna wordt het allemaal iets aangenamer simpelweg omdat je beter met ze kan praten. Maar, uhhh, met regelmaat van de klok voel ik me net zo als jullie hoor, alleen gaat het dan weer over hele andere dingen. Sinds 1 januari zijn ze echt een sprong vooruit gegaan, kunnen beter zelf spelen en maken minder ruzie. is de leider en Noah de volger. Als Sem niet wil eten, danheeft Noah opeens ook geen trek meer, da's wel jammer, want Noah is van nature niet zo moeilijk. Ook met dwars gedrag maak ik korte metten. Ik accepteer echt niks en begin nu langzaam daar de vruchten van te plukken. In een uiterst geval van niet luistern tel ik tot 3 maar bij 2 zijn ze altijd al waar ik ze hebben wil (wat er bij 3 gebeurt als ze neit luisteren weet ik ook niet, haha, maar dat weten zij niet!) Net als Ellen; geef je ze hun zin kom je uiteindelijk toch bedrogen uit, dan maar gelijk duidelijk. Ze weten inmiddels dat er niet te sollen valt met mamsie en daar ben ik maar wat blij om. We hebben hier simpele duidelijke regels en dat maakt een leven met kinderen een stuk overzichtelijker.
    Niet dat ik nou alle wijsheid in pacht heb hoor, nee, absoluut niet. Maar, ik ben niet ontevreden.
    Ellen; ben reuze benieuwd of de KA een antwoord heeft voor M. En je trouwplannen lijken steeds vastere vormen aan te nemen, wauw. Ja, het kost een bak met centen, maar het is achteraf heerlijk om er op terug te kijken en gewoon zo snel mogelijk alle rekeningen (na betaling, haha) verscheuren, wat meot je met die informatie?
    Cis: wat tof dat Mark nu zo goed gaat zonder luier. Eindelijk he? Ik zie er nog geen gat in hoor, hun interesse ligt op een heel ander vlak, ze zijn zo druk bezig met ontdekken en praten, ze hebben totaal geen aandacht voor de waterleiding. En dan, in razend tempo je spullen verkocht, heerlijk. Marktplaats??? Ja, ik zou ook weer moeten, maar kom echt tijd te kort. Schuif het maar op de lange baan. Ooit.
    Eva; is Thijs al zindelijk? Eten blijft bij S&N ook wisselend. Maar, nog steeds alles wat er groen uit ziet hoeven ze neit. Dat maakt de spoeling al erg dun. Bij voorbaat al brullen dat ze dat niet lusten (hmm, dat deed ik vroeger zelf ook herinner ik mij…)accepteer ik niet. Eerst proeven.
    Nou, weer even uit gekletst, duik mijn mandje maar weer in en kom zo nu en dan wel weer langs waaien.

Toedels

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct