Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662529 Ka

• Auteur

Ola ola, hehe…
    Zo dat was weer een rondje WKZ. Marco geïntroduceerd bij de KA, met de mededeling dat de kids'mijn aanstaande hebben uitgezocht, wat ze zich volledig kon voorstellen, M&J kennende hihi 🙂

Helaas, ook zij kan er voorlopig geen chocola van maken, dus aan de bak met stereoïdencreme, 2 weken op – 2 weken af etc. op pielemans. Dat versnelt de groei cq. celdeling met als einddoel een wat ruimer voorhuidje. Hij is er wel erg jong voor, maar overleg met dr uroloog (stond te opereren hihi) leverde een positief advies op dus huppekee we hebben weer wat te doen bij het dagelijkse badje.
    Daarnaast zou hij heel goed wurmpjes kunnen hebben, geeft ook vage klachten, kan je overal oplopen naar het schijnt. Dusmorgenochtend 1 pil erin, over twee weken nog een keer en dan is die optie ook pleite. Tis niet zeker dat ie ze heeft, is ook haast niet aan te tonen, veel gedoe, dit spul heeft nagenoeg geen bijwerkingen en dan weet je maar zeker dat dát het in elk geval niet is…?
    Daarnaast nog een plasje opgevangen in een plaszakkie, dat kon meteen naar het lab, bloedwaarden geprikt voor algemeen nderzoek en controle op een urineweginfecie.

Kortom: eerst de reguliere zaken uitsluiten, 5 februari de volgende afspraak en nou maar hopen dta het dan wat beter gaat, zo niet, dan zoeken we vrolijk verder. 3 dagen na die pil testen met medicijnvrij inslapen; ik ga de komende dag vast heeeeel vroeg naar bed…?

Was wel bij dat Michael behoorlijk suf en sloom was, moe uit zijn oogjes keek, veels te braaf was, zelfs de stethocoop weer teruggaf….?

Maar goed. De KA neemt het allemaal uiterst serieus, dus we kijken het weer effe aan. tot over een maandje.

Oh, voor de statstieken nog even meetlat & weegschaal:

M is 95 cm en 14,3 kg, lang voor zijn leeftijd, aan de lichte kant maar binnen 'normaal';

J is 90 cm en 15,2 kg, iets korter dan gemiddeld maar flink op gewicht, passend bij haar bouw. Madam heeft een set schouders….! Lijkt op mij hihi!

En verer nog wat te melden? Sja. Ziekenhuis bezoek is vermoeiend, voor mij maar vooral voor hen. Dus was het hierom 18.10 al muisstil….

Toedels, Ellen

PS: Dank Sjak, er is hoop voor de Consequente-No-Nonsense-Methode begrijp ik….;-) enne, beterschap! Want dat klinkt niet fijn….?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct