Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662530 Ondzoeken

• Auteur

Ellen, nou maar hopen dat er voor de verandering wel eens een antwoord komt op alle klachten. Die 2 samen hebben al heel wat achter hun kiezen. Wormpies? Jig. Ik had vroeger een vriendinnetje die ze wel eens had, ik heb daar altijd vreselijke fantasieen over gehad die ik jullie absoluut zal besparen, haha!!!!
    Als die beesten (als ze er al zijn) met 2 pillen zijn uit te roeien, graag dan!

Vanmiddag is de controlerend arts op bezoek geweest en begon zijn gesprek met de opmerking dat ik nog nooit controlle heb gehad, dat vond ie opmerkelijk. Ja, da's waar. Ik werk 17 jaar en als ik ziek zwak of misselijk ben is dat meestal in mijn eigen tijd, hihi. Ik zou zondag moeten werken maar dat heeft hij mij verboden. Woensdag op zijn vroegst. En, ik deel jullie in mijn prilste gevoelens, maar ik geloof dat ik de baan ga opgeven. PRIL JA!!! Er kan nog van alles veranderen, maar ik heb er gewoon niet zo'n lol meer in.
    Kom tijd te kort thuis (ben misschien wel wat verwend met mijn jaartje niksen) en het is ook zo'n gedoe met halen/brengen. Bij Maurice op het werk zijn grote veranderingen gaande en het wordt er allemaal niet makkelijker op.
    We zien wel.
    Ga nu lekker pitten
    Toedeloe
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct