Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662531 Werk

• Auteur

Sjak! Waar mot ik nou een jurk gaan scoren haha 🙂 Oh, jij hebt ervaring: ga je tzt mee sjoppen?? 🙂

Weet je, als het zo voelt moet je het doen. Als je financieel zonder problemen kunt overleven, geniet dan van je jongens? Wie wordt er wijzer van een gestresste mama? Ter compensatie 'koop' je weer tijd in de zin van een extra vakantie, een snelle hap ipv zelf iets in elkaar frutselen etc, tel maar op aan het eind van een jaar?

Doe wat goed voelt voor jou, voor jouw gezin, voor jezelf en je drie heerlijke mannen? Je het het in elk geval vol overgave geprobeerd, dus de twijfel ben je in elk geval kwijt. Gaat het na ene tijd weer borrelen, ga je toch gewoon op zoek naar de volgende baan?

Lekker de rust zoeken die goed vor jou is, want als het goed gaat met jou zijn N&S ook makkliker en is het leven leuker voor iedereen?

Sterkte met de beslissing. Wat je ook doet, jou kennende zal het weloverwogen zijn. En laat de rest van de wereld maar lekker een mening hebben, incl. ondergetekende haha! Wat kan jou het schelen? 🙂

Enne, geniet van je voor nu effe verplichte rust 🙂 Zonder pijn zou leuker zijn, hopn dat het snel opknapt?

Wormen: brrrr, Aarsmaden om precies te zijn, yekkerdeYECH…?? Eerste pil heeft ie vanmorgen braaf opgeknaagd, tweede over twee weken. Ben benieuwd?

Verder is het hier even zoeken naar De Balans. Zoals, naar ik vermoed, in elk gezin? Ze zijn Marco steeds meer aan het testen, nu ook zoekend naar de lengte van zijn lontje. Sja, hij mag boos worden, is ook maar een mens. En hij laat zich nauwelijks verleiden tot een machtsstrijd, hoe moeilijk dat (me deze twee…!)ook is. Bijft staan dat je nooit helemaal zeker weet of het kwallen of medisch ongemak is.

Wel heel mooi om te zien hoe die drie mekaar aftasaten. Voorlopig leggen we het accent maar op de dag, laat mij de nachten maar doen, gestroost worden door een ander dan mama blijkt snachts wel heeeeel erg moeilijk. Overdag gaat dta juist heel goed, heee als hij doorslaapt heb ik overdag een fitte steun-in-de-rug, ben ik ontspannener en zijn de kids ook blij, zijn ze 'smiddags en 's avonds als hij werkt, oook rustiger, en zo werkt het voor iedereen?

Want sja. Hoe dol ze allemaal op elkaar zijn, het is ook wle veel gevraagd om ze, na toch pas iets meer dan twee maanden, al door hem te latn troosten na een dagje ziekenhusi etc…?

Hoe werkt dat bij jullie allen en de papa's? Zijn jullie kinderen ook aanhankelijker naar hun mama's als het even wat minder gaat, met griep, verkoudheden etc.?

Maar, ik ben wel retetrots op mijn Verloofde (oeps, dat is ie al geloofk?!! ben niet zo'n etikette-held haha), dat ie zo vol toewijding zijn plek zoekt…!!!
    En trots op mijn kiddies dat ze 'm al zó accepteren. Wauw…

Toedels, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct