Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662532

• Auteur

Hoi,

ellen hier zijn Julia en Noa als ze niet lekker zijn aanhankelijk naar ons allebei, maar ja zij hebben dan ook een hele andere start gehad dan Michael en Jennifer, 's nachts als de dames onrustig zijn en moeten huilen gaat Ed er meestal naar toe hij blijft dan bij ze liggen en komt meestal na 1/2 uur weer terug, als ik ze ga troosten is het een aai over hun bol, alle enge dromen wegtoveren, dikke kussen papa, mama en zusje zijn bij je en ik lig binnen 10min. weer in mijn eigen mandje, ik ben niet zo'n held in de nacht en ben erg gesteld op mijn eigen nachtrust haha maar als ze huilen dan ga ik wel hoor.

Julia werd laatst heel hysterisch volgens mij sliep ze nog en we kregen haar echt niet stil, natte washand hielp ook niet,….wij dachten toen we gingen kijken rond 22.00uur en ze wakker werd dat ze misschien iets wilde drinken ze zei tenslotte ja, hahaha maar dat doen we nu niet meer, mijn hemel ze heeft wel 1/2uur liggen gillen voortaan maar gewoon weggaan en geen vragen stellen want daar raakte ze heel erg van streek door.

Hoop dat pielemuis nu snel beter wordt, jongentje zijn heeft dus ook z'n nadelen.

Zjak meid je moet doen waar je zin in hebt hoor, als het inderdaad financieel te bolwerken is en je hoeft niet te werken nou dan zit je gewoon in een luxe positie en kun je dus kiezen voor iets wat jezelf leuk vindt, en als dat even geen werk is prima dus.

Ohh ze huilen dus groetjes Angelina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct