Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662534 Steun

• Auteur

O, wat een heerlijke meiden zijn jullie toch! Jullie steun is zo welkom!
    Weet je, dit zou voor het eerst in mijn leven zijn dat ik bewust zonder werk kom te zitten. Heb al 3 faillesementen meegemaakt en toen had ik dus geen werk buiten mijn schuld om. Nu dreig ik bewust mijn inkomen op te geven en dat voelt gewoon heel onwennig. Ik heb het er al eens eerder over gehad, met mezelf, maar en passant ook met jullie en het geeft me nog steeds de rillingen. Ja, we kunnen het ons permiteren, maar het zit meer in mijn hoofd dan in de portemonee en dat maakt de keus zo vreemd. Ik HEB een keus, die wordt niet voor me gemaakt om financiele redenen. Het is net als met de beslissing of je kinderen zou willen of niet. En dan, opeens ben je zwanger en besef je dat het zo is, a point of no return. Wie geeft er nou zomaar zijn baan op? Het lijkt haast tegen natuurlijk. Ik laat het nog maar even broeien. U hoort nog van me. Fijn in elk geval om mijn onzekerheden neer te kunnen leggen, dat geeft ook al ruimte in mijn hoofd.
    Enne, Ellen, wat die jurk betreft; we kunnen nog steeds naar Avenue hoor, als ik weg ga is dat in harmonie en zullen ze blij zijn om me als sub-klant binnen te hebben!!! Komt wel goed en ja, ik steun je graag bij het maken van je keuze voor de dag der dagen!!!! Wat een ere baan!!! XXX
    Wat betreft het door papa laten troosten; Sinds Maurice alleen met ze op pad gaat in het weekend merken we toch dat de kinderen ook wat meer naar hem gaan vragen dan voorheen. Als alleen mama er maar voor ze is is het ook niet meer dan normaal dat dat de meest veilige haven is. Voor Maurice was dat absoluut niet leuk. Als we met ons 4en waren kom hij net zo goed de andere kant op lopen, de jognens viel het niet eens op. Momenteel hebben ze ons verdeeld. Mama is van Noah en Papa is van Sem. Zo moeten we ook aan tafel zitten en in de auto moet Noah achter mij. Ga ik opeens sturen in Maurice z'n auto is ie behooorlijk pissig. Zit ie opeens verkeerd, PANIEK!!!
    Tegelijkertijd zijn ze met regelmaat van de klok ook "boos". Dat duurt doorgaans niet zo lang hoor, maar dan mag een van ons bijvoorbeeld opeens hun brood niet meer snijden, geen schoenen aan doen of creme op hun snuitjes smeren. Doe je het wel dan kan je een ware karate slag moeten incasseren want dat pikken de kleine heren dus niet. En waarom? Gewoon, even zijn eigen ikje profileren. Nou, dat mag hoor, tot op zekere hoogte. Maar, ik vind het een gezonde situatie dat beide ouders kunnen/mogen troosten, corrigeren en opvoeden. Dat moeten ze van beide accepteren en ik denk dat je dat ook een beetje moet begeleiden door de ander steeds wat meer te laten overnemen. Ik heb ook bewust, hoe moeilijk dat ook vaak was (ik kan alles immers beter en sneller, haha, vrouwentrekje!) stukje bij beetje moeten loslaten. Ja, dan zat hun haar niet zoals ik het leuk vond en hadden ze de 'verkeerde' broek aan. So what?
    En moeilijk dat ik dat vond!!!!!
    Maar, nu kunnen we met een gerust hart de kinderen aan elkaar over laten, wij zijn er erg blij mee.
    Hoe is het trouwens met jouw gezondheid? Ben je aan de pijnkiller afbouw begonnen???
    O, nog een ongeluk met Sem gehad vandaag. We waren weer eens in ons 2e onderkomen (de indoor speeltuin, zo'n 2/3 keer per week) en daar is in het klimtoestel een paal waar je een hele etage naar beneden kan glijden. Nou, we komen daar al een jaar, ze komen daar nooit en vanmiddag zie ik Sem zo naar beneden kletteren!!!!!!!! Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerign,w at schok ik! Als een rolmops pletterde hij naar beneden en landen om de paal heen gekruld bovenop een 30 cm zacht kussen, geen lichaamsdeel dat er naast viel. Wat een geluk! Voor het zelfde geld loopt er een ander kind en breken ze allebei hun nek! Sem volledig van slag krabbelde op en klauterde geheel in paniek naar mij toe, en ik naar hem. En wat doet een moeder die haar kleintje wil troosten??? Die tilt hem op. DOMMMMM!
    Ik hoorde nog net geen 'KRAK' maar zo voelde het wel. Sinds dien is mijn rug als die van een bejaarden. Niet fijn.
    Toevallig stond er nog een Mc D ijsje in de vriezer en toen ging het al weer wat beter met me, hahahahahhaaaa!!!!

Adios
    Zjaksel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct