Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662536 Ig

• Auteur

Jaahaaa, KA is super. Sja, hoogleraar, een gigantsche bak ervaring, vooran in de research en de nieuwste inzichten, én: ze neemt de ouders heeeeeel serieus. Zou me eerlijk waar geen raad weten zonder haar steun.
    Honger: ja, bij lintwurmen etc. die in de darmen stieken je eten opvreten wel, maar bij aarsmaden ( o gatverdarries bahbhabh!!! arm mannetje…), de naam impliceert de locatie, hebbie je eigen eten al opgenomen; die teren op de restanten. Brrrr. Bah. Maar goed, vandaar dus…
    Heeee, schoolreisje, inspirerend? Wat rot dat Henk weer ziek is, je hebt al genoeg op je bord dacht ik zo…?

Sja, dat de kinderen naarmij toe trkken is gegeven de voorgeschiedenis, nogal logisch. Maar, in de dierentuin of elders op locatie moet Marco ook geen 50 meter wegwandelen zonder dta vooraf te melden, want de gaan 'm hálen! 🙂 Ach ja, geef het maar tijd, denk ik? Maar inderdaad, hij stopt ze in bed & bad, hij poetst tanden met ze, ze vinden het allemaal prachtig. Maar ik mag nog niet weg. Wilde vanmiddag even snel met de auto (morgen naar de garage, is lek op de bodem, geen idee hoe het kan maar het lijkt wel een rijdende douchebak met dt weer…??) naar de supermarkt, maar ni way. Ze vonden het prachtig tot ik daadwerkelijk mijn jas aantrok. Ze kwamen meteen met hun jasen en schoenen aanzetten, mama weg neeeeeej!!! Nouja, laat maar effe, komt binnenkort wel een keer?

Vannacht ook weer als een roosje bij ze gelapen. Was doodmoe (nog steeds aan de pijnstillers maar het gaat iets beter), Michael had pijn en J lag 'm in slaap te zingen haha, met de tekst Mama kom maar, Mama kijkuh, Mama kom? Mama kom? Op vader Jacob. Crea of niet???! Maar goed, had geen trek in weer een nacht heen en weer sjouwen dus ik ben er maar naast geploft. Een hele nacht geslapen, jeeeeeeeemig?

Schoenen aan: goh, zit keer zonder karate, wauw. Want 'effe dwars' is ook hier karate van de bovenste plank. Waarbij ook ik heeeeeel duidelijke grenzen stel…! Pfieuw.

Sjak, beterschap… Pillen mee op vakantie? Beterschap… Je lijf zit er écht doorheen he? Ziek zijn is niks voor jou, en dan ook je rug nog…?

Kan meje dilemma zo goed indenken… Ik heb nog nooit geen eigen inkomen gehad, weet heel goed dat wat ik allemaal doe met de kids (helemaal met mijn kapotte nekkie) onbetaalbaar is :-), maar toch… Het zou heel afhankelijk voelen geloof ik. Wat niet slecht is, maar ik ken me de twijfel voorstellen.
    Alleen, hihi, haha, 3 faillissementen meegemaakt, hihi, wat was jouw aandeel daar in? Zou je niet eens gaan nadenken? :-)))))))))

Oh, jurk en zo: doen jullie ook de herenkleding? En de kinderen (voor hen: stijlvol maar casual, draagbaar en practisch please…)? Gewoon het hele gezinnetje zeg maar? Enne, ken jij het jurkmerk Rembo styling? Waaaanzinnig, that's me!
    Want het wordt letterlijk tussen de tijgers en de gieren, in een middeleeuwse Afrikaanse troonzaal!? 😉

Verer wat te melden? Nee. Ben alleen de regen heeeeeelemaal zat. Volgende week sneeuw hoord ik zojuist van ons weerhondtje? Kom maar op! Kunnen we weer eens naar buiten!

Gisteren met het mooie weer meteen het huis uit gevlucht maar de dierentuin, naar buiten met dat grut, heeeeerlijk. Ook voor ons. Maar dan vandaag weer de natte zooi….? Zucht, dat valt niet mee…??

Toedels, Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct