Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662537 Rambo

• Auteur

Hihi, met onze kids is Rambo toepasselijker dan Rembo, hahahahahaaa!
    Ja, natuurlijk ken ik Rembo, sterker nog, mijn eigen jurk was ook een Rembootje. Ik vind het helemaal geweldig, iedere collectie weer. Enne, heel bescheiden; we hebben de grootste Rembo collectie in huis. Komt u maar! Heren kunnen ook hun gang gaan, kids niet. Dat is zowiezo een probleem weet ik nog van mijn eigen feesie. Op jacht dan maar zou ik zeggen.
    Eva; ik heb heel jouw stukje gemist. Ik lees, en dan tikkerdetikkerdetik, verzenden en wegwezen. In mijn tik fase heb jij ook een stukje gesplaats en n.a.v. de reactie van Ellen ben ik eens gaan terug lezen want ik had echt geen idee waar ze het over had. Sorry hoor, niks peersoonlijks, het is me gewoon ontglipt.
    Wat een geweldig idee zeg, zo'n smulbordje! Dat is het helemaal! Morgen eens uit proberen, kijken hoe de heren er zelf over denken, resultaten worden nadien gepubliceerd.
    Uitje naar Mart Visser en jij de komende weken natuurlijk weer achter het masjientje??? Jij bent wel actief op school he? Leuk, ik verheug me er ook al op.
    En Henk aan de Zjakgriep? Hihi, wordt een enge ziekte nou ook al naar mij vernoemd??? Dank. 😉
    Willen jullie je nog verkneukelen over typisch 3-jarig gedrag?
    00.30 uur; "NOOWAA, slaap je???? JOEHOEEEEE, NOOWAA" (Samen spelen is natuurlijk leuker dan alleen, haha!) Ja hoor, Noah ook wakker. Kwekkerdekwek samen en op ee gegeven moment hoorde ik zelfs de lege doos. IK DACHT HET NIET!!!!
    Netjes overleg gehad, enja hoor, ze gingen weer slapen. Niet dus. Ik ben tot 03.30 in de weer geweest met een slaap weigeraar! Noah wilde wel, maar dat loeder van een broer had hele andere nacht plannen. Je wordt wel heel creatief hoor uiteindelijk om de boel weer in slaap te krijgen. Alle strategieen uit de kast getrokken maar om heel eerlijk te zijn maakte het allemaal neit zo veel indruk. Sem wilde spelen, punt uit.
    Op een gegeven moment was ie tegen zijn bed aan het bonken en toen ik met rook uit mijn oren de kamer binnnen stoof bleek Noah weer te slapen. Nou, dan rest mij maar 1 oplossing. Ik heb Sem uit zijn bed gevist en met een een 2 persoonsdekbed op de gang gelegd. Nee, dat was het echt helemaal niet en toen, EINDELIJK koos hij het hazenpad en zou ie gaan slapen.
    Ik heb nog een uur liggen dampen van nijd in mijn bed en uiteindelijk toch gelukkig nog eve in slaap gesukkeld. Die verstoorde nachtrust moet ik nu bekopen met een paar gezellige wallen onder mijn ogen en een heftig verlangen naar de komende nacht, Boehhhhhhhhh.

Baaibaai

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct