Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662539 Efkes

• Auteur

Hallo,

De aardappels en andijvie staan op, de spekjes met gehakt en uitjes idem dito, dus ik heb effe tijd om te typelen, de kids kijken even naar Bob de B., even rust.
    Hier gaat alles zijn gang, Jo wil geen fruit eten, dus ik beloof hem een (klein) koekje als hij het op heeft, gaat nog goed, niet pedagogisch correct, het zal wel, maar voor nu werkt het nog dus het zal mij een zorg zijn, toch? Ze zijn een end in de lengte geschoven, zal ze eens op de treklat leggen.
    Ellen, ik vind hem nog steeds erg gaaf, die lijn van Rembo, je weet wel, die jurkjes. Zou er bijna voor scheiden en opnieuw trouwen, maar ja dat zou de derde keer worden ja daaag.
    Verder, de sjakgriep vind ik ook erg geinig klinken, houden we er in, zolang sjak er vrede mee heeft :-))
    Eva, wanneer is nu je examen? Is volgens mij dichtbij toch? Doe je best he! En hoe is 't nu met Henk, gaat het al ietsje beter inmiddels? Zal het chronisch zijn?
    Angelina, hoe gaat het met de meiden? Hier heb ik het idee dat zij makkelijker te hanteren is dan hij, nog wel danwel. Maar ja, wie weet wat me nog te wachten staat….
    Ik heb vrijdag mijn beoordelingsgesprek gehad, erg gezellig, had zowaar een voldoende gescoord, dus ik krijg mijn bonus dit keer. Vorig jaar niet, toen was ik te vaak ziek, wel drie keer, jaja het is me wat. Na een keizersnee en een tweeling en een vergroeiing in de nek beiderzijds met hele strakke spieren, en dan dus minder weerstand door het herstel van de "bevalling", maar verwacht daar vooral geen begrip voor, tenslotte is dat kinderen baren van mij niet van belang voor de zaak dus ik heb maar te komen, logisch natuurlijk maar het is ook een kwestie van hoe breng je het over naar je personeel, iets met motiverende factoren e.d. Maar goed, dat laat ik nu maar achter me (was een enorm k*tgesprek toen) het gaat nu gelukkig een stuk beter qua weerstand.
    Pluisje gaat volgende week vrijdag onder het mes, ze had overigens ook ontstoken tandvlees en een ontstoken oog, of had ik dat al gemeld? Pfff, die vergeetachtigheid, maar ja. Dus deze afgelopen anderhalve week steeds met haar in de weer met pilletje in de bek werken, en ze stribbelt tegen dat wil je niet weten! Ik moest haar echt in een badlaken wikkelen! En een scherpe tandjes! En dan haar oog ook nog inzalven, joepieeee.
    Maar da's nu klaar, behalve haar oog, maar daar overval ik haar gewoon mee, zo van hai schatje aai aai, flats zalf in het oog!
    De kaarten voor miss Calister zijn binnen, rij 13 stoel 1 en 2. En we hebben zin dus kom maar op met die 21 februari.
    Komende zaterdag een gezellig feestje van vrienden die 35 worden, schoonouders passen op, ben benieuwd, er komt een zanger op het feest, type volkszanger ala Grad Damen, mijn hemel…. Maar goed, giet er wel een wijntje in 🙂
    Nu genoeg bijgekletst schuif de pen weer door,

Daaag Trudy

Oja Sjak, al een besluit genomen?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct