Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662547 Geen Grap

• Auteur

Heeee Sjak, wat goed van je! Wat zul je daar gevoelsmatig veel voor opzij hebben gezet…? Ik vind het een dappere beslissing, de keuze hébben is al zwaar; het is kiezen voor jezelf en daarmee voor je kids. Knap & dapper hoor!

Ah, kijk, dan komen we vóór die tijd nog een Rembojurkje, bedanktvoor de documentatie, kwijlkwijl! Alleen Misia, fout vestje, en Magnea, de kleueueueuer, yek, vallen af, de rest is moooooi, maat 36 graag? En een pak scoren natuurlijk, wij komen sjoppen, binnenkort! Ik zal straks ook de lokale kindermodewinkel eens bellen of die goed om zich heen willen kijken, en er schijnt in Putten een winkel te zitten, http://www.uckie.nl/, kwijlkwijlkwijl maar hand op de knip want jeeeeeeemig ze weten wel wat ze vragen moeten? Nee, draagbaar en praktisch en zo is belangrijker?

Aktes: een ambtenaar van de gemeente Soest, afdelig publiekszaken, is voor me aan het bellen met de Nederlandse Ambassade in Brussel. Heb uitgelegd wat er globaal speelde, waarom een half jaar wachten niet onze favo optie is, en hij kan er haast niet over uit dat alles daar blijkbaar nog met spiegeltjes en kraaltjes gaat of zo…

Dus die is voor me aan de slag. Want of het nou uit België komt, of via een inschrijving in Den Haag, whichever comes first, pas dán kunnen we in ondertrouw, een definitieve datum vaststellen, de locatie vastleggen etc. Wat een gedoe…

En ondertussen nog op jacht naar een advocaat (hij zou gisteren zijn rooster doorgeven zodat we een aantal afspraken kunnen maken, en alweeeeeer maar niet bellen…), en de notaris bellen om uit te zoeken wat for the time being een samenlevingscontract gaat kosten etc. Tis wel weer lekker druk zo… Met nog wat medisch gedoe en zo, mijn rug nog steeds aan barrels, zucht… Maar:

Doorbraak1: M zijn voorhuidje is inmiddels ruim genoeg! Binnen een week! Wauw, ik heb/hij heeft voor het eerst in zijn leven zijn eikeltje gezien, hij vond het zóóó gek hihi 🙂

Doorbraak2: Ze wilden gistermiddag beiden met alle geweld met hun blote bips plassen op hun potjes?? De een aangestoken door de ander, ik was natuurlijk veel te traag met vetergeslotenbroeken lospulken (onthouden voorde zomercollectie: makkelijke sluitingen…!), arme kids, zijn zij al half zindelijk kan mama niet snel genoeg hihihaha 🙂 Oei, dat wordt wat straks, met ons vieren in een flat met maar 1 wc…? Maar knap he, ze wílden ook echt plassen en zo, wauw. Nu al. Maar ja, als ik zelf moet mogen zij het wc papier pakken, meekijken, doortrekken, mama weer aankleden en zo, is altijd 1 groot feest, ze zijn dól op de wc. Sja. 2,5 jaar, wel erg vroeg?? Ach wie weet interesseert het ze de komende maanden weer geen bal haha!

Doorbraak3: Ze hebben zich vanmorgen helemaal zelf aangekleed, ook de maillots (onder hun spijkerbroek, lekker warm, koud huis), alleen rompers zijn errug lastig. Houen zo!
    Het duurt eeuwig, maar ik vind het zo knap en ze zijn zooooo trots! En dat met vestjes, die kunnen binnenstebuiten, verkeerd om, op zijn kop, maar nee, in 1 x goed?

Doorbraak4: de kleuren blauw, geel, rood en groen en soms bruin, kennen ze nu, ze tellen tot 3, weten ook 4 e 5, en zelfs mijn achternaam komt er verstaanbaar uit???

Doorbaak5: 1 Hele Nacht Slaap de eerste weer in ruim 4 weken….. 🙂 Vnl wegens uitputting van de kids, pijn is niet fijn.

En: de ochtendslaap mislukt steeds vaker, de middagslaap kan dan vroeger en zowaar dan slapen ze ook lánger. Hehe, zou het er eindelijk van komen? Toch wel praktischer…?

Verder nog wat? Nee, klim maar weer eens in de telefoon op jacht naar een advocaat….? Bah.

Toedels, Ellen 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct