Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662548 Geen Grap

• Auteur

Pffff, Ellen, wat een hectiek! En dan ook nog plas-geintereseerde-peuters, sterkte meis!
    Uckie, ja, wie kent het niet? Maar inderdaad, je bent niet helemaal van God los, toch? Hebbie nou de geld pest…zelfs dan, die prijzen zijn gewoon niet leuk meer! Ik heb zoals ik al eens melde me ook suf gezocht. Wilde net casual en het liefst van linnen. Natuurlijk nergens te vinden dat seizoen en uiteindelijk toch nog leuk gelsaagd. Moet er eerlijk bij bekennen dat ondanks mijn 'dan kunnen ze het daarna ook nog aan gevoel' ze het echter nooit meer hebben gedragen. Overhempie wel, maar ook op 1 hand te tellen. Ze houden niet van overhempen (en ik niet van strijken!).
    Wat de Rembo betreft; Modelletje Opera, dat is toch wel ver uit mijn favo. Is werkelijk op geen foto te vinden maar die is wel erg gaaf. (heb je trouwens voorkeur voor een kleur?) Deze collectie is het veelal dat maffe groen en soort van oud rose. Maar, er is ook 1 model in een bruin tint met rood en paars. Oef, zo mooi! Maar, ik zal niet voor mijn beurt praten, onderga het maar. Je bent in elk geval al lekker op weg qua stijl, dat scheelt. En die papieren, dat dat nog in Europa betaat! Cos en voogdij. Hij heeft toch echt helemaal geen ene enkele poot om op te staan? HIJ is de gene die heeft nagelaten het voor de kantonrechter te brengen. Daarmee heeft ie wimpelweg z'n rechten verspeeld. Erkennen geeft nog geen recht op bezoek! Daar gelaten of ie zich met de kinderen weet te reddeen of niet. Nee El, je hebt volgens mij alle geluk aan jouw kant. En wat gaan ze hard he? Leuk is dat. Kleuren herkennen, aan kleden, plassen, praten en straks ook tellen. EEn razend tempo naar kleuter zijn is gestart.
    Angelina; Jij natuurlijk nog een verlate klapzoen voor je verjaardag. Het is me geheel ontschoten, lompe griezel die ik ben!
    bedankt wederom voor je support inzake mijn huishoudelijke ambbities, haha! Ja, ik ben er rete blij mee.
    EN ELlen sloeg de spijker op zijn kop wat die keuze hebben en maken betreft. Waar!
    Trudy; Sterkte met Pluis! Dat alle ontstekingen dan tot het verleden behoren en zij weer een vrolijke kat zal worden.

Mijn jongens moeten nu hoognodig het bad uit, vrees dat je onmiddels op het water kan schaatsten, hihi. Brrrrrrrrrr!

Toedels,
    Zjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct