Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662549 Zoek

• Auteur

Vandaag wezen bruidskinderen sjoppen 🙂
    Mooi wit katoenen jurkje, van dat lakenstof dat hoord te kreuken (hieperdepiephoeraaaa!! mamavriendelijk!) van cakewalk, lief wit en toch stoer bloesje met lintjes om dicht te knopen van Ragazzi, en een hele mooi wijde, kaki linnen broek van Ragazzi, met insnoerlinten en op de linkerpijp er hele lieve maar dubbel & grof erop geborduurde witte bloemen en transparante kralen, maar op de rechterpijp dan weer een stoere zak met een veel te grote gesp, dat alles voor Jennifer. Stoer maar girly, dat is 'r helemaal, en dat voor de prijs van een paar sokken bij Uckie hihi 🙂

Marco en ik stonden er samen bij te kijken, keken mekaar aan: heeee we trouwen maar 1 x? Ach weljaaaa!
    Voor Michael een qua kleur er goed bij passende mooie kaki worker, mooie stof, hij heeft nog een gloednieuw mooi wit katoenen overhemd in zijn kast liggenmet bruine hoornen knopen, maar voor hem zoeken we nog even verder. Zomerkleren in januari en het vliegt de wikel uit, stel je voor…!

Ach, de kleuren worden toch naturellerig (rood en paars en zo staat me echt niet, helaassssss….?), alles tussen creme, camel, caramel en koffiebruin is OK?

En ik herinner me van jou, Sjak, dat extra kleren bij de hand hebben (yessss! sjopexcuus!) een reuze strak plan is hihi, en daarnaast: in de vroege zomer kan het hier in NL alles zijn tussen de 10 en de 30 graden…?

Mijn jurk en Marco's pak zijn wat dat betreft eigenlijk makkelijker, we weten exact wat we willen, de keuze zal zijn tussen een jurk of 4, misschien 5, en pakken i.d.?

En natuurlijk moesten we voor een kadootje voor een peutermeisje nog even naar de lokale speelgoedwinkel. Waar een houten keukentje stond met een aannrechtje en een gasfornuisje… Waar M&J voor het eerst niet meer bij weg te rámmen waren… Aan de gang met pannetje sen een theedoekje en spatels en dekseltjes en wet ik wat allemaal…?!!?

En de kinderbijslag is geloof ik binnen…

Ze waren al maanden aan het rommelen; sommig speelgoed is nog nét te moeilijk, ook qua motoriek, ze willen meer dan ze eigenlijk kunnen (hebben ze dat van mij??? nee toch??? :-)) ), terwijl e zop slechte momenten teruggrijpen naar baby-nivo.

En hier viel ineens het kwartje! En laat het nou Januari uitverkoop zijn, en die twee dingen samen, uitegvoerd in gelakt hout met stevige scharnieren en zo, creche-kwaliteit, zowaar M&J bestendig, voor tachtig euro… Kunnen ze jaren mee vooruit en ze hebben wat te doen als ik sta te koken? Mogen ze ook drie spruiten wassen? Kan 'm morgen halen 🙂

Ik vermoedde dat zoiets eraan zat te komen, heb met Kerst en Sinst dan ook bijna nisk gedaan, hoopte het geld een paar weken later te kunnen stukslaan op iets waar ze écht aan toewaren. En kijk nou 🙂 Foto's volgen zodra de boel staat!

Eva, hoe is het met de examenkriebels?

Trudy, hoe is het met Pluis (ach gut, ik zie de verassingsFlatsZalfActie helemaal voor me…!), en hoe gaat het met jou en J&E? Je bent zo stil, alles OK?

Angelina, voelt 30 nog steeds lekker? 🙂 Alvast veel plezier zondag!

Cis, hoe gaat ie? Geen nieuws = nog immer goed nieuws?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct