Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662551 Kids Klaaaaaar

• Auteur

Zoooo, klaaaar!

Voor Mchael dezelfde broek erbij gescoord maar dan in kuitmodel (afritser was er ook maar ritsen kunnen stuk, en met met het ritsenfetisjisme van beiden…?), een heel grof geruit wit/caramel/koffiebruin geruit EagerBeaver overhemd in de uitverkoop, en voor J nog een witte broek van EB, smal van boven, wijd uitlopend naar beneden, met een stolpplloi met drukkers onderaan.
    Kom maar op, die twee mogen zich vies maken, spelen, en wat het weer ook wordt: ze kunnen er tegen! En alweer: daar kan Ucki € niet tegen op 🙂 De keus voor beidenis nu ook zo ruim dat ik ze die kleren ook vooraf gewoon kan laten dragen. Want om ze op een dag dat Marco en Mama rare kleren aan doen en gaan 'touwuh' en we gaan een 'feessie bouwuh diejetuijjjjn!, Bijijijjj de Teijjjjgurs!', ze weten het nu al, wat en waar precies, en dan ook nog eens spannende nieuwe kleren? Met dat overprikkelbare stel van mij? Dat al staat te stuiteren als de kussens scheef op de bank liggen? (echt waar!!!) Ik riskeer maar een paar vlekken.

Keukentje vandaag gehaald; keukenblokje zit al in elkaar, op het forunuis moet ik nog effe puzzelen. Straks maar eens proberen. Voorlopig op de doos een paar gaspitten getekend, dat volstaat voor een middagje wel haha 🙂

Vandaag de eerste ochtenslaapvrije dag; ze zaten rond de oorspronkelijke bedtijd effe helemaal stuk, maar knapten op en heebn het prima volgehouden tot 12.30 Om daarna blij naar hun bed te gaan. Ik citeer beiden: Hehe, effe liggen, lekker slapeuh!! En dicht gingen de oogjes :-))

En dna hebben we vanmorgen niks geks gedaan. Ben b,ij dta ik de psz heb opgeschort, misschien toch maar wachten tot ze 3 zijn. Waarom een negateve ervaring riskeren, geniet er nog maar even van, en wie ben ik om tegen de instemmende adviezen van de KA in te gaan nietwaar 😉

Ben zelf volledig van de leg haha, Marco heeft met ze 'ontbeten' (ik geef ze altijd eerst om 07.30 een papfles, dan maak ik de bedjes op, doe de afwas, zet koffie etc., en dan eten M&J om plm. 09.00 een boterham en fruit), zodat ik om 09.00 onder de douche stond.
    Met wakkere kinderen.
    Uit bed.
    Huh??
    Heel raar???

Wel lekker om ook in de ochtend eens de deur uit te kunnen zo, en een lange(re) midagslaap geeft mij

a – de 'grantie' (ahum) dát ze slapen,
    b – een langere periode handen vrij dus ik kan meer doen
    c – dat gemiauw van het ene slaapje wel en het andere weer niet, is geen doen…?

Ben benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen 🙂

Toedels,

Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct