Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662553 Katterig

• Auteur

Hoi,

Heb gisteravond feest gehad in Haarlem, errug gezellig, lag er laat in en weer half acht eruit dus ben verrot, moet nu nog strijken, Richard is bij zijn broer helpen het parket eruit slopen, die heeft een nieuw huis dus moet zijn huurflat in de oude staat terugbrengen. De kinders wilden niet vlot gaan slapen. Had vanmorgen mijn clubje van zwangerschapsgym over de vloer hier, 6 meiden en 5 kinders, eentje had de waterpokken dus die bleef thuis bij papa, dus hier één grote puinbak en een herrie, pfff, dus na zo'n feest en zo'n morgen ben ik zo brak als wat. Moet extra water drinken, maar heb geen trek. Heb ook weer eens twee peuken gerookt, blijft trekken bij een borrel, maar echt smaken, nou nee. Ach, ik blijf een zondig mens….
    Verder nu even geen nieuws want ik ga aan de bak, moet ze zo weer wakker maken willen ze vanavond nog voor negenen maffen.

Gegroet

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct