Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662558 Maaaaandag

• Auteur

Moge maar weer,

Even aktief doen, net alsof dan…..
    Angelina, tipje, ik bestel sinds kort alles in twee maten, want je moet al ruim 5 euro vrachtkosten betalen dus kun je beter dubbel bestellen dan eerst één maat en die vervolgens terugsturen en groter c.q. kleiner bestellen, dan betaal je nl. twee keer vrachtkosten want het zijn twee bestellingen, maar misschien doe je dat al, dat kan natuurlijk ook.
    Ik heb zelf bij Otto een hele leuke spijkerbroek met witte biezen aan de buitenkant en binnenkant van de pijpen gekocht met bijpassend shirt en vestje, blauwe broek witte bies, wit shirt met blauwe bies erg leuk, deed het goed op het feest. Ze hebben idd bij Otto ook leuke dingen voor de kids, maar Wehkamp ook moet ik zeggen. Ze hebben ook VHF, Villa Happ Fashion, wist niet dat dat ook bij de Villa Happ hoorde, dat hoorde ik laatst hier bij een kledingzaak. En ook Mexx Esprit Jackpot BirdDog etc. Ik moet daarvoor anders naar Amsterdam.
    Pluis is weer krols, en ik moet haar oog maar weer eens van een flatsje zalf voorzien. Vrijdag gaat ze onder het mes, ze is nu weer horny as hell! Ze laat zich zelfs door de kinderen aaien kun je nagaan!
    Gisteravond lag ik om half tien in mijn bed, was wel heeeel regelmatig wakker maar ben iets minder moe toch, dus waarschijnlijk kom ik de dag wel door, hoewel ik wel kan merken dat ik vorige week geen fysio heb gehad, heb met enige regelmaat blackouts, maar probeer het te voorkomen zover mogelijk. Emilia had gisteravond verhoging, 38,6, en ze wilde niet eten en ook geen melk, dus met zetpil naar bed zodat ze in ieder geval lekker kon slapen, en ze is niet wakker geweest en lijkt zich hersteld te hebben, snotterig en hoesterig maar dat is nu wel normaal dacht ik. Ik ga alleen straks de huisarts bellen want ze heeft volgens mij ringworm, dat heeft overigens met wormen niets te maken maar het is een soort schimmel, die wel behandeld moet worden. Wil ik morgenmiddag voor heeb, dan heb ik standaard oppas, voor mij, de fysio, dan gaat mammie van mij lekker strijken en oppassen.
    Nu, tijd voor koffie, schrijven jullie ook nog eens iets? Uitgebreid please vind je ook niet Ellen? Anders moet ik met mezelf kletsen hier, en ik ben wel gestoord maar nog niet dement :-))

Trudy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct