Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662561 Bijpraten

• Auteur

Wat zal ik blij zijn als het 1 maart is!
    Wat me gister is overkomen illustreerd precies waarom ik ga stoppen met werken. Ik schrok er zelf van! Na een dage dierentuin en een gezellig stukje namiddag thuis storte ik volledig in. De jongens zaten aan de buis gekluisterd naar Bassie en Adriaan te kijken, eentje zat bij mij op schoot en ik voelde de vermoeidheid toeslaan. Even mijn ogen dicht, dat was het enige wat ik wilde. Maar, mijn lieve jongens hadden dat al snel in de gaten en vonden met algemene stemmen dat mama niet mocht slapen. Bekaf was ik. Die vlieger ging dus niet op. Eten gemaakt en natuurlijk viel het bij Sem weer neit in goeie aarde en Noah wilde alleen eten als ik in opdracht zijn lepel vulde met wat hij wenste. En doe gerust geen vlees als hij aardappel zegt want dan doet ie gewoon zijn klep niet open. Ik voelde een knetterende hoofdpijn opkomen en mijn rug was aan het protesteren. Wederom had ik ogen op steeltjes. Maarja, dat kwam dus even niet uit. Toen naar boven,in bad en pyjama aan. Dat ging me allemaal traag zeg! Normaliter denk ik er het mijne van, maar nu kon ik het gewoon niet verdragen. Moest Sem weer per se achterstevoren op de commode liggen, lag ie eenmaal moet ie er weer af omdat zijn haai op de grond ligt, dan moet ik weer een spelletje met hem doen anders doet ie z'n benen niet open (die moet ik met een sleutel openmaken, zelfverzonnen grapje van hem)en natuurlijk wilde hij weer een andere kleur onderbroek aan dan die ik pakte. Ik had het niet meer en opeens stond ik te brullen! Sem schrok zich een ongeluk en ging me een heleboel kusjes geven."mama, ben je verdrietig?" kom maar, dan ga ik met je kroelen". Nou, ik nog harder brullen natuurlijk! Da's toch niet normaal???? 20.30 ben ik mijn bed in gedoken en heb tot vanmorgen 07.15 geslapen. Dat doet een mens goed moet ik zeggen! Ik loop gewoon op mijn achterste benen en wat ik nog het srgste vind is dat mijn jongens het moeten ontgeleden!!!! Ze zijn gewoon kind aanhet zijn. Waren niet vevelend of zo. Maar, ik kon simpelweg niets meer verdragen. En dan nog huilen ook. Schaam, schaam!
    Nou, dan weten jullie gelijk hoe het met me gaat. Ik moet pas op de plaats doen en even deze maand doorbijten. Aanvankelijk zou ik 1 april stoppen maar dat is verschoven naar 1 maart. Heerlijk. Vandaag mijn 'vrije' dag maar heb alweer eenheel lijst met 'things to do' en voor je het weet is de dag weer voorbij.

Dus, hup, onder de douche en op pad.

Toedels,
    Zzzzzzzzzjak

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct