Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

662563 Blauw Oog

• Auteur

PS: Aan dat lieve speletje ging wel een zeer GrensOverSchrijdende actie van een oververmoeide J vooraf, die ook weer verrekt(e) van de maagpijn, maar desondanks zijn er grenzen, en is slaan met een tandenborstel een grooote NEE!

Hup, time-out; 'Vertel het maar als je klaar bent met gillen, want je bent zoooooo boos, zo kan je niet spelen? Eerst flink gillen, en als het klaar is zeg je het maar?'

Zo heeft troelalaatje, wóést vanwege de niet te verhelpen buikpijn en daardoor haar onvermogen geconcentreerd te zpelen, van zich af staan brullen, ruim 8 minuten (!!), eerder wenste ze níét terug te komen; 'Nee, Yoja bóós, Yoja gillen klaar NEEEEEEEJJ!!!!!' En weer verder krijsen… Kon ik ondertussen mooi met de Arnicalgelei aan de slag om mijn 4e bauwe oog in 11 maanden tijd, de kop in te drukken….?

Ach, 4 , met dit stel valt dat eigenlijk nog wel mee, Marco verbaasde zich er vanmorgen al over dat het er 'zo weinig' zijn, die kent ze inmiddels ook… Sja, chronisch ziek en chronische pijn, dat maakt elk kind stapelgek bij tijd en wijle…?

Uiteindelijk kwam Jennnifer met een waterig lachje melden dat 'Mama, Yoja gillen klaaaar..?' was. En herinnerde ik me inenes weer die docu van gisteravond en mijn vroegere kwartiertjes met ze. Met bovengenoemd resultaat.

Wat ben ik toch voor muts dat ik dan meestal toch ga stofzuigen of afwassen en de was opvouwen en zo??? Wat maakt twee keer een kwartiertje nou uit? Als het zoveel gecorrigeer en gedoe scheelt? Soms voel ik mezelf zo dom…?

Oh, enne, Trudy, je wou uitgebreid…? :-))

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct